×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل گفت: امسال برای خروج زائران اربعین استان اردبیل پایانه مرزی خسروی در استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری مغان، علی رحمتی بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی اعزام زائرین اربعین استان اظهار کرد: امسال برای خروج زائران استان اردبیل پایانه مرزی خسروی در استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است و دفتر نمایندگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز از پایانه مرزی مهران به  مرز خسروی انتقال می‌یابد و در مرز خسروی به زائران ارائه خدمت خواهد کرد.

وی افزود:در این دفتر علاوه بر هماهنگی بازگشت زائران به استان، به تمامی شکایت‌های مردمی رسیدگی و بر نرخ کرایه اتوبوس‌ها نظارت مستمر انجام می‌شود تا زائران با آرامش و بدون دغدغه وارد مرز کشور شوند.

عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: از تمامی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی بازدید‌های مستمر جهت پذیرایی و خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (علیه السلام) انجام شده است و امسال زائران اردبیلی با ۴۰۰ دستگاه اتوبوس جابه جا می‌شوند.

استقبال از زائران اربعین اتباع آذری در مرز بیله سوار

رحمتی از آمادگی پایانه مرزی بیله سوار برای استقبال از زائران اتباع آذری خبر داد و تشریح کرد: سال گذشته ۳ هزار و ۵۰۰ نفر زائر اتباع آذری با ۷۵دستگاه ناوگان از پایانه مرزی بیله‌سوار عازم کربلای معلی شدند که امسال نیز نمازخانه پایانه مرزی بیله سوار با ۴۵۰ متر مربع و آماده استقبال از زائران اتباع آذری است.

وی عنوان کرد: عمر برخی ناوگان‌های حمل و نقل بین ۱۵ تا ۲۰ سال است که می‌تواند مشکلاتی را در راه برای مردم به‌وجود آورد به همین دلیل مکاتبات لازم با طرف‌های خارجی جهت رفع نواقصات موجود انجام شده است تا زائرین با سلامت کامل به مقصد برسند.

ثبت نام بیش از ۶ هزار زائر اربعین حسینی در سامانه سماح در اردبیل

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false