×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
۲۰هزار نفر انتخابات مجلس در استان اردبیل را برگزار می کنند

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: ۲۰ هزار نفر در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان اردبیل بصورت مستقیم دخالت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری مغان، بهروز ندایی در نشست با خبرنگاران استان اظهار کرد:در این دوره از انتخابات بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو در اختیار عوامل اجرایی قرار می گیرد که با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها مختلف تامین می شود.

وی با عنوان اینکه شعار این دوره انتخابات” گام دوم انقلاب، قانونمداری و بی‌طرفی اعلام شده افزود: هدف همه ما حضور پرشور مردم در این دوره از انتخابات بوده که این حضور در مایوس کردن دشمنان نظام اهمیت فراوانی دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل تصریح کرد: برای برگزاری یک انتخابات بی حاشیه و بدون جانبدارانه سیاسی و حزبی تمامی تمهیدات در استان اندیشیده شده و برای رفع نواقص جلسات مختلفی برگزار می شود‌.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل، مردمی بودن انتخابات و اجرای روح دموکراسی در ایران را نقطه قوتی برای پایداری جمهوری اسلامی بر شمرد و گفت: وزارت کشور مجری انتخابات در ایران با تامین زیرساخت های لازم زمینه حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای را ایجاد می کند.

وی با اشاره به اینکه با افراد خاطی که قصد سوءاستفاده از احساسات مردم را دارند مقابله می کنیم ادامه داد: هرگونه وعده‌های نابجا و غیرممکن که جنبه بهره برداری از احساسات مردم از قبیل قومیت گرایی یا شعارهایی که به نحوی مغایر با روح تبلیغات است رصد می شود.

ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از دهم آذرماه

بهروز ندایی از ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دهم آذرماه خبر داد و افزود:افرادی دارای پست مهم داشته و قصد کاندیداتوری در این دوره انتخابات را دارند از دوم خرداد ماه استعفا کرده و می توانند از دهم آذرماه در فرمانداری ها ثبت نام کنند.

وی از همکاری نمایندگان قوای مجریه و قضایی در استان را قابل تحسین دانست و گفت: دستگاه‌های نظارتی و قضائی در استان به صورت دقیق و با حساسیت کامل با ستاد برگزاری انتخابات مجلس تا آخرین لحظه اعلام نتایج همکاری می کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل، خبرنگاران را چشم تیزبین جامعه و قشر آگاه اعلام کرد و گفت: هدف از برگزاری نشست با نماینده های رسانه ها و خبرنگاران استان تنویر افکار عمومی و تبیین مراحل اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

وی ادامه داد: این نشست بیشتر در خواست کمک از رسانه ها در راستای همکاری با ستاد انتخابات استان جهت برگزاری انتخابات سالم و پرشور برگزار شده و علیرغم اینکه طبق قانون، رسانه ها باید از انتشار مطالب خود بر له یا علیه کاندیداها اخلاق رسانه ای را رعایت کنند.

ندایی بیان کرد: جلسات متعددی با مسئولان دادگستری برای هماهنگی بیشتر جهت پیشگیری از تخلفات انتخاباتی برگزار می شود چرا که برای اولین بار در این دوره از انتخابات دادستان در هیئت اجرایی شهرستان‌ها و مرکز استان حضور خواهد داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل ادامه داد: با تمهیداتی که اندیشیده شده ۶.۵ درصد به صندوق های ثابت اخذ رای افزوده می شود.

ندایی اضافه کرد: این صندوق ها اغلب در مناطق پرجمعیت و با تراکم جمعیتی بالا اضافه می شود و به جهت وجود شائبه در صندوق های سیار هیچ افزایشی در این صندوق ها نداریم.

معاون سیاسی استاندار اردبیل گفت: رفتارهای کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی را قبل از آغاز ایام قانونی تبلیغات رصد می کنیم و اصلی‌ترین هدف دولت و شورای نگهبان برگزاری باشکوه و پرشور انتخابات است.

در ادامه معاون پیشگیری ازجرم دادگستری استان اردبیل نیز ضمن تبیین جرایم انتخاباتی گفت:انتخابات از جمله دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و همه باید جهت صیانت و حفظ این موهبت و نعمت بزرگ تلاش کنیم.

یوسف خدادادی حضور پرشور مردم در انتخابات را دخالت در سرنوشت مملکت دانست و گفت: در کنار حضور پرشور مردم پای صندوق های رای رعایت قانون با صلابت ،رعایت اخلاق وشرع بر همگان لازم و ضروی است.

وی تخلف در فضای مجازی را مصداق تخلف در سایر رسانه ها دانست و گفت: در صورت شکایت از فرد خاطی توسط اشخاص طبق قانون برخورد می شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false