×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ایجاد اشتغال ۱۰۰۰ نفر در بزرگترین شهرک گلخانه ای کشور در پارس آباد

استاندار اردبیل گفت: تا پیش از پایان سال جاری در بزرگترین شهرک گلخانه ای کشور در شهرستان پارس آباد برای هزار نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری مغان، اکبر بهنام‌جو عصر جمعه در بازدید از شهرک گلخانه‌ای شهرستان پارس آباد عنوان کرد: بزرگترین شهرک گلخانه ای کشور در شمال استان و شهرستان پارس آباد در حال احداث بوده که با افتتاح آن می‌توان در اشتغال زایی و رونق تولید در این بخش موفق ظاهر شد.

وی افزود: از هزار و ۵۰۰ هکتاری که وسعت کلی این منطقه می‌باشد، ۴۰۰ هکتار واگذار شده و ۱۱۰ هکتار هم در حال اجرا است تا از این ۱۱۰ هکتار نزدیک بیست هکتار آماده بهره برداری شود.

بیشتر بخوانید:

 

 

شهرک گلخانه ای کشور

 

 

استاندار اردبیل یادآور شد: شهرک گلخانه‌ای شهرستان پارس آباد با مشارکت بخش خصوصی و تلاش فرمانداری، جهاد کشاورزی و تمام اداراتی که خدمات رسان هستند در حال بهره برداری بوده تا با بهره برداری از آن گام جدی در رونق تولید و اشتغال برداشته شود.

بهنام‌جو با اشاره به نامگداری شعار سال به نام «رونق تولید» توسط مقام معظم رهبری، ادامه داد: با متصل شدن خط ریلی پارس آباد به جمهوری آذربایجان شاهد صادرات محصولات این شهرک گلخانه ای به خارج از کشور خواهیم بود.

وی در خصوص اشتغالزایی در این مجموعه نیز گفت: بر اساس آمار به ازای هر هکتار بین پنج تا هفت نفر اشتغالزایی در این شهرک پیش بینی می‌شود که با توجه به اینکه امسال وسعت شهرک گلخانه‌ای پارس آباد به ۲۰۰ هکتار می‌رسد، نزدیک هزار نفر اشتغال‌زایی تا پیش از پایان سال جاری امکان پذیر خواهد شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false