×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
روند پرداخت یا حذف یارانه معیشتی مشمولان اطلاع رسانی می شود

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: پرداخت و یا حذف یارانه معیشتی برای مشمولان و پیگیری علل حذف یارانه نقدی اطلاع رسانی می شود

به گزارش پایگاه خبری مغان از استانداری اردبیل ، حسین وطن دوست روز یکشنبه در جلسه کمیته تخصصی اقتصادی شورای اطلاع رسانی یارانه معیشتی دولت تصریح کرد: با توجه به حذف برخی خانوارها از دریافت یارانه معیشتی  و افزایش مراجعات مردم لازم است، مردم از نحوه روند دریافت یارانه نقدی و معیشتی مطلع شوند.

وی افزود: برخی افراد به دلیل عدم ثبت نام در جریان چهار واقعه حیاتی از جمله تولد ، فوت ، ازدواج و طلاق از دریافت یارانه نقدی حذف می شوند که باید مردم ازمهلت مقرر برای انجام تغییرات که دو ماه در نظر گرفته شده است ،آگاهی یابند.

چنانچه فردی از دریافت یارانه نقدی محروم باشد ، یارانه معیشتی نیز به وی تعلق نمی گیرد

وطن دوست ادامه داد : چنانچه فردی از دریافت یارانه نقدی محروم باشد ، یارانه معیشتی نیز به وی تعلق نمی گیرد و باید اقدام به ثبت تغییرات در پرداخت یارانه نقدی کند.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل اظهار کرد: افرادی که یارانه نقدی به آنها واریز نشده میتوانند از طریق شماره گیری کد #۶۳۶۹* از وضعیت دریافت یارانه خود اطلاع کسب کنند.

وطن دوست افزود: ظرف ۲۴ ساعت مشمول بودن یا نبودن برای دریافت یارانه همراه با کد رهگیری به شماره همراه ارسال می شود.

وی بیان کرد: به دلیل واریز نشدن یارانه معیشتی برای برخی خانوارها ، مراجعات مردم به فرمانداری ها و ادارات تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان های افایش یافته که لازم است روند دریافت یارانه معیشتی برای مردم شفاف سازی تا ابهامات موجود در این خصوص کاسته شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false