×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
ثبت نام ۲۳۲ نفر در انتخابات مجلس یازدهم استان اردبیل/۲۷ آذرماه استعلام کاندیدها اعلام می شود

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از پایان مهلت ثبت نام کاندیداهای انتخاب مجلس شورای اسلامی خبرداد و گفت:تعداد کاندیداهای ثبت نام کننده در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در استان اردبیل به ۲۳۲ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری مغان، بهروز ندایی رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل در جمع خبرنگاران از پایان مهلت ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم خبرداد و اظهار داشت: تعداد ثبت نام کنندگان کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل به ۲۳۲ نفر رسید.

وی افزود: در آخرین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس یازدهم شورای اسلامی از حوزه انتخابی استان اردبیل ۸۰ نفر ثبت نام کردند که با این تعداد آمار ثبت نام کنندگان به ۲۳۲ نفر رسید.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: امروز از حوزه انتخابی اردبیل، نیر، نمین و سرعین ۵ نفر ، حوزه انتخابی پارس آباد ،بیله سوار و اصلاندور ۲۰ نفر، حوزه انتخابی خلخال وکوثر ۱۹ نفر ، حوزه های انتخابی مشگین شهر و گرمی هر کدام  ۳ نفر ثبت نام کردند.

احراز صلاحیت انتخابات مجلس یازدهم تا ۲۱ آذرماه

ندایی در ادامه سخنان خود به شرایط احراز صلاحیت کاندیداها نیز اشاره کرد و گفت: کار احراز صلاحیت از فردا شروع و تا ۲۱ آذرماه ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل به مدت زمان استعلام کاندیداها نیز اشاره کرد و گفت: این کار نیز طی مدت زمان ۱۰ روز انجام خواهد گرفت و در کل مراتب اولیه ۲۷ آذرماه به اطلاع کاندیداها خواهد رسید.

ندایی به فرصت تجدید نظر رد صلاحیت شده ها نیز اشاره کرد و گفت: بعد از ۲۷ آذر ماه کاندیداهای رد صلاحیت شده به مدت ۴ روز فرصت شکایت دارند تا در هیات نظارت مورد رسیدگی قرار گیرد

وی به ابلاغ نهایی نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: ۱۱بهمن ماه لیست نهایی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی به اطلاع عموم خواهد رسید.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل به فرصت تبلیغاتی نامزدههای انتخابات مجلس نیز اشاره کرد و گفت: کاندیداها بعد از ۲۲ بهمن یک هفته فرصت تبلیغات انتخاباتی خواهند داشت.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false