×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
بر اثر انفجار گاز در پارس آباد دو نفر کشته شدند

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پارس آباد گفت: بر اثر انفجار گاز در منزل مسکونی در شهرستان پارس آبادمغان دو نفر کشته شدند.
به گزارش پایگاه خبری مغان به نقل از آران مغان، واحد رحیمی مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پارس آباد اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۴:۱۰ دقیقه صبح امروز در خصوص اعلام حادثه آتش سوزی منزل مسکونی‌ واقع در کوچه ۶ پشت کارخانه پنبه بلافاصله مامورین آتش نشانی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با توجه به انفجار مهیب تمامی دیوارهای ساختمان تخریب شده و اهالی منزل که‌ یک مادر و فرزند نابینا بود در زیر آوار گرفتار شدند.

انفجار گاز در پارس آباد

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پارس آباد افزود: با تلاش مامورین، حادثه دیدگان از زیر آوار بیرون کشیده شده و به فوریت های پزشکی حاضر در صحنه تحویل داده شدند. رحیمی بیان کرد: در این حادثه متاسفانه هر دو نفر بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: علت حادثه در ارزیابی اولیه نشت گاز شهری و تجمع آن در محیط ساختمان بوده که با بی احتیاطی منجر به انفجار شده است.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پارس آباد با بیان اینکه نتیجه نهایی بعد از بررسی های تکمیلی گزارش خواهد شد، خاطرنشان کرد: شدت انفجار به حدی بوده که علی رغم تخریب صددرصدی منزل مذکور به چند ساختمان اطراف نیز خسارت وارد شده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false