×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
سازماندهی بیش از ۶ هزار ورزشکار در شهرستان پارس آباد

سازماندهی بیش از ۶ هزار ورزشکار در شهرستان پارس آباد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ۶ هزار و ۳۰۰ نفر ورزشکار در شهرستان پارس آباد سازماندهی شده اند.

به گزارش پایگاه خبری مغان، محمدرضا برادران،سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ان، گفت: طی بررسی‌های صورت گرفته پس از شهرستان اردبیل، پارس آباد دومین شهر استان است که نسبت به سال گذشته بالاترین میزان ورزشکاران سازمان یافته را با ۶ هزارو ۳۰۰ نفر ورزشکار به خود اختصاص داده است.

او با اشاره به افزایش سرانه ورزشی در این شهرستان عنوان کرد: سرانه ورزشی شهرستان پارس آباد نسبت به سال گذشته با یک سانتی متر افزایش به ۵۳ صدم مترمربع رسیده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی تصریح کرد: این شهرستان دومین شهر استان اردبیل در استفاده از ظرفیت ماده ۲۷ در واگذاری ۲ سالن ورزشی به بخش خصوصی است که این در نوبه خود حرکتی ستودنی است.

برادران با اشاره به اعتبار تخصیص یافته در سفر ریاست جمهوری گفت: طی سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به استان اردبیل تخصیص یافته است که ۱۰ میلیارد تومان آن مربوط به سال ۹۸ و ۲۰ میلیارد تومان مربوط به سال ۹۹ است.

احداث مجهزترین سالن دوومیدانی کشور در اردبیل

وی با بیان اینکه سالن سرپوشیده ۱۵۰۰ نفری دو ومیدانی اردبیل یکی از بزرگترین پروژه‌های استان است افزود: این پروژه با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی یکی از بهترین سالن‌های دو ومیدانی مجهز در کشور است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به عنایت‌های استاندار اردبیل در سفر ریاست جمهوری عنوان کرد: طی هماهنگی‌های لازم با استاندار قرار شد مبلغ ۱۵ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل این پروژه از سوی استانداری به این طرح اختصاص یابد که در صورت تامین اعتبار این سالن در سال ۹۹ به بهره برداری برسد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false