×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
از سه تولیدکننده نمونه ملی بخش کشاوری و دامی استان اردبیل تجلیل شد

از سه تولیدکننده نمونه ملی بخش کشاوری و دامی استان اردبیل تجلیل شد

رییس سازمان جهاد کشاوزری استان اردبیل گفت: در سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی بخش کشاورزی کشور، سه تولیدکننده بخش کشاورزی و دامی این استان به عنوان تولیدکنندگان برتر ملی معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری مغان، رییس سازمان جهاد کشاوزری استان اردبیل امروز در نشست با مسوولان ترویج جهاد کشاورزی استان گفت: در این جشنواره ملی علی امانی از شهرستان بیله‌سوار به عنوان پرورش‌دهنده نمونه شتر ، علی قاسم‌زاده از شهرستان پارس‌آباد به عنوان تولیدکننده پنبه و محمد فومن از شهرستان بیله‌سوار به عنوان دامدار نمونه ملی تجلیل شده و از رییس‌جمهوری لوح تقدیر و تندیس گرفتند.

وی با تجلیل از بهره‌برداران و تولیدکنندگان به عنون سربازان فعال و عرصه اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: مسوولان ، کارشناسان ، مروجان و محققان و مهندسین تلاشگر همواره در کنار کشاورزان در سر مزرعه و تولید هستند و با انتقال آخرین یافته‌های تحقیقاتی و تکنولوژی روز و روش‌های کاربردی کشاورزان و تولیدکنندگان را همراهی کرده و تولید و اشتغال بخش کشاورزی استان را رونق می‌دهند.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل هم گفت: ۳۹ کارشناس معین ، ۳۷ محقق معین ، ۶۰ کارشناس موضوعی و ۱۷۹ کارشناس مسوول در تحقق اهداف نظام نوین ترویج کشاورزی استان مشارکت داشته و خدمات‌ آموزشی ، فنی و تخصصی را به تعداد ۱۱۴ هزار و ۲۹۰ خانوار بهره‌برداری بخش کشاورزی استان ارائه می‌دهند.

علیرضا خواجوی افزود: ساماندهی و تجهیز مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها به عنوان نقطه تماس با بهره‌برداران ، تعیین پهنه‌های تولیدی برای پاسخگویی به نیازهای بهره‌برداران توسط کارشناسان مسوول پهنه و استقرار مدیریت دانش برای دسترسی ذینفعان به دانش فنی و یافته‌های تحقیقاتی در اولویت برنامه‌های بخش ترویج جهاد کشاورزی استان قرار دارد

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false