×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در استان اردبیل آغاز بکار کرد

آغاز به کار پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در اردبیل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در استان آغاز شد که از امروز به مدت ۷ روز، روازنه در دو سینمای استان شاهد نمایش دو فیلم خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری مغان، ناصر اسحاقی عصر امروز در نشست خبری آغاز جشنواره فیلم فجر در استان اردبیل، اظهار کرد: پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر با همراهی مسؤولان و فعالان حوزه هنری و فرهنگی امروز آغاز شد که با تلاش‌های انجام شده امسال پیشرفت خوبی را در برگزاری این جشنواره در استان شاهد هستیم.

وی افزود: ۴ دوره قبلی جشنواره فیلم فجر فقط در یک سینمای استان برگزار می‌شد که امسال در دو سینمای بزرگ استان اردبیل شاهد برگزاری این جشنواره خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: از امروز به مدت ۷ روز شاهد برگزاری جشنواره فیلم فجر خواهیم بود که مطابق برنامه‌ریزی شده هر روز ۲ فیلم در دو سینمای استان پخش خواهد شد.

اسحاقی با اشاره به سطح فیلم‌های در نظر گرفته شده برای استان اردبیل، عنوان کرد: بسته فیلم‌های در نظر گرفته شده برای اردبیل حاوی فیلم‌های درجه اول هستند و اکثر این فیلم‌ها کاندیدای سیمرغ و سایر جوایز این جشنواره هستند.

وی تاکید کرد: امیدواریم زمانی برسد که در این جشنواره جایزه‌ای با المان مخصوص استان اردبیل در نظر گرفته شود و منتقدان، مسؤولان و سازمان‌های مردم نهاد استان نیز مشارکت داشته باشند تا بحث رقابتی نیز برقرار شود.

اسحاقی ادامه داد: علاوه بر جشنواره فجر، همزمان با دهه فجر برنامه‌های مختلف فرهنگی با محوریت بزرگداشت سردار سلیمانی در حال اجرا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تماشای فیلم‌های گروه کودک و نوجوان رایگان است و بلیط سایر فیلم‌ها نیز با مبلغ ۱۲ هزار تومان توزیع خواهد شد اما خرید بلیط گروهی شامل ۵۰ درصد تخفیف خواهد بود.

منبع خبر : خبرگزاری فارس
true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false