×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
دستگیری عامل انتشار شایعات ویروس کرونا در بیله‌سوار مغان

فرماندار شهرستان بیله‌ سوار مغان از دستگیری فردی که با انتشار اطلاعات کذب در مورد ویروس کرونا در صدد شایعه پراکنی و تشویش اذهان عمومی بود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مغان، حسن قبادی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد برخی خبرسازی ها و شایعه پراکنی‌ های کذب از سوی تعدادی از کاربران فضای مجازی بودیم که به‌ طور عمدی و یا گاهی سهوی با انتشار مطالب کذب در مورد ویروس کرونا ، موجب ترس و نگرانی در جامعه شده بودند.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه یکی از کاربران فضای مجازی که مطالب کذب را منتشر می‌ کرد، شناسایی شد، افزود: این فرد در فضای مجازی با بارگذاری فایل‌ های صوتی و کلیپ‌ های تصویری ساختگی موجب تنش و اضطراب در جامعه شده بود که توسط پلیس امنیت شهرستان بیله‌ سوار شناسایی و با هماهنگی‌ های قضائی دستگیر شد.


بیشتر بخوانید:

کنترل بهداشت اتباع خارجی در گمرک بیله‌سوار برای مقابله با ویروس کرونا

روبوسی و دست دادن مهترین علل سرایت بیماری ویروس کرونا است

کرونا چیست؟ علائم و راههای پیشگیری از آن


قبادی تصریح کرد: این فرد به جرم خود اعتراف و هدفش را از انتشار مطالب کذب، سرگرمی و افزایش مخاطبان و دنبال‌ کنندگان خود در فضای مجازی اعلام کرد.

فرماندار شهرستان بیله‌ سوار بیان کرد: طبق هماهنگی‌ های انجام شده با دستگاه قضا با شایعه‌ سازان برخورد قاطع قانونی صورت خواهد گرفت و از شهروندان نیز می‌ خواهیم تا اطلاعات مورد نیاز خود را از منابع و رسانه‌ های رسمی و قانونی جستجو کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false