×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
بستری ۱۳۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان شهدای پارس آباد

بستری ۱۳۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان شهدای پارس آباد

اسماعیلی رئیس مرکز بهداشت پارس آباد مغان از بستری ۱۳۳ بیمار مشکوک به کرونا از ابتدای شیوع این بیماری در بیمارستان شهدای پارس آباد خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری مغان، رئیس مرکز بهداشت پارس آباد مغان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از ۱۳۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان شهدای پارس آباد ۱۰۸ بیمار بستری برای شهرستان پارس آباد و ۲۵ بیمار بستری شده از شهرستان های اصلاندوز، بیله سوار، گرمی و اردبیل است.

وی گفت: ۱۰ بیمار از شهرستان اصلاندوز، ۱۰ بیمار از شهرستان بیله سوار، ۳ بیمار از گرمی، یک بیمار از اردبیل و بیمار دیگر از خداآفرین است که در بیمارستان شهدای شهرستان پارس آباد به دلایل مشکوک بیماری ویروس کرونا بستری شده اند.


بیشتر بخوانید:

کرونا چیست؟ علائم و راههای پیشگیری از آن

آموزش پیشگیری از ویروس کرونا همگانی شده است


اسماعیلی با اشاره به اینکه بعد از نمونه گیری و دریافت جواب آزمایشات از بین ۷۲ بیمار ۴۰ نفر از بیماران متاسفانه مثبت اعلام شده اند افزود: ۳۲ نفر از بیمارانی که جواب آزمایش آنان اعلام شده است منفی بوده است که در این مدت تنها ۶ نفر از بیماران مورد بستری متاسفانه فوت کرده اند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان پارس آبادمغان گفت:در سایه تلاش شبانه روزی مجموعه بهداشتی و درمانی، پزشکان و پرستاران ایثارگرخوشبختانه ۹۳ نفر بیمار کرونای تاکنون بعد از بهبودی کامل از این بیمارستان ترخیص شده اند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false