×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
روزقدس خط مبارزه باجهان کفر/مذاکره کنندگان اسیرفشار وجنگ روانی نمی شوند

مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب گفت: روز قدس فقط به فلسطین اختصاص ندارد و خط مبارزه «جهان اسلام» با «جهان کفر» است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبر ولایتی پنجشنبه شب در گفت وگوی ویژه خبری گفت: رژیم صهیونیستی به خوبی این مهم را می داند که ایران در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی و لابی صهیونیستی قرار دارد.

وی با یادآوری مبارزات مردم و علمای ایران علیه رژیم اشغالگر در طول تاریخ گفت: مساله روز قدس از فلسطین و مردم این دیار فراتر رفته؛ در واقع خط مبارزه جهان اسلام از شمال آفریقا، یمن، لبنان، سوریه و عراق نیز فراتر رفته است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس بیانگر موضع مشخص ایران در قابل مردم مسلمان منطقه و جهان است؛ افزود: ایران با حمایت از مردم مسلمان و مظلوم جهان همواره در خط اول مبارزه با استکبار جهانی قرار دارد.

وی در ادامه به روند مذاکرات هسته ای اشاره و تاکید کرد که مذاکرات وین خط پایان توافق نیست.

ولایتی خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی هم اینک باهم پیمان شدن با برخی کشورهای منطقه حتی در مذاکرات هسته ای ایران نیز به دنبال اخلال است.

ولایتی با بیان اینکه در حال حاضر رژیم صهیونیستی با همکاری استکبار غرب در رسانه های خود با هماهنگی بی سابقه ای جنگ روانی علیه ایران در مذاکرات هسته ای راه اندازی کرده است، افزود: ایران همیشه بدون توجه به جنگ روانی آماده مذاکرات سازنده در مساله هسته ای است.

وی گفت: ملت ایران با حضور گسترده در روز قدس بار دیگر نشان خواهند داد که مردمی آگاه و همیشه در صحنه هستند و منافع کشورمان و جهان اسلام را با زیاده خواهان معامله نخواهند کرد و تحت تاثیر جنگ روانی نیز قرار نمی گیرند.

مشاور رهبر معظم انقلاب گفت: مذاکره کننده های ایرانی با تمام توان و با رعایت همه خطوط قرمز تعیین شده از سوی رهبری، مجلس و دولت در مذاکرات حضور دارند اما اسیر هچیگونه فشار و جنگ روانی نمی شوند.

وی افزود: توافق به عمل آمده باید با نظر مقام معظم رهبری و تایید مجلس شورای اسلامی اجرایی شود.

محمود اسداللهی دیگر مهمان برنامه با تاکید بر اینکه علمای ایران همیشه پیشگام مبارزه با صهیونیستها بودند، گفت: رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی همواره در عرصه های مختلف دشمنی خود را علیه جهان اسلام و ایران نشان داده اند.

وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه ایران بار دیگر در راهپیمایی روز قدس از مردم فلسطین و مظلومان جهان حمایت خواهند کرد.

این کارشناس خاورمیانه با بیان اینکه روز جهانی قدس در اساس مبارزه مردم مسلمان جهان با استکبار و زیاده خواهی های صهیونیستهاست، افزود: پس از بیداری اسلامی در منطقه، برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله عربستان نقشی اساسی در انحراف این بیداری داشتند و به جای مبارزه با رژیم اشغالگر، با ایجاد گروه های تکفیری، اختلافات را در جهان اسلام دامنه دار کردند.

اسداللهی گفت: این اختلافات به حدی رسیده که جهان اسلام مشغول به خود شده به طوری که رژیم صهیونیستی از این مساله به خوبی بهره بردای کرده است.

این کارشناس خاورمیانه در ادامه با بیان اینکه داعش، القاعده و سایر گروه های تکفیری دست پروده رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی هستند، افزود: تنها هدف از تولد گروه های به ظاهر اسلامی که قرائت عجیبی از دین دارند، ضربه زدن به اسلام و جهان اسلام است.

وی در خصوص تلاش برخی کشورها برای به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته ای نیز گفت: رژیم صهیونیستی همواره در طول مذاکرات هسته ای با هماهنگی لازم با لابی صهیونیستها در آمریکا، به دنبال آسیب زدن به مذاکرات و منافع ایران است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false