×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
برپایی موکب استقبال از زائران خارجی اربعین‌ حسینی در بیله‌سوار

رئیس کمیته حمل‌ و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل از برپایی موکب استقبال از زائران خارجی اربعین حسینی در پایانه مرزی بیله سوار در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین ,علی رحمتی رئیس کمیته حمل  ونقل ستاد خدمات سفر استان گفت: برای ارائه خدمات سفر به زائران آذری و گرجستانی موکب استقبال از زائران خارجی اربعین حسینی در پایانه بیله سوار برپا می شود.

وی از اعزام زائران آذری و گرجستانی اربعین حسینی از طریق پایانه مرزی بیله سوار در استان اردبیل به کربلا خبر داد و یادآور شد: سال گذشته سه هزار و ۵۵۰ زائر آذری و گرجستانی از طریق این پایانه به مراسم اربعین حسینی اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیشترین زائران خارجی پایانه مرزی بیله سوار را اتباع جمهوری آذربایجان برشمرد و تصریح کرد: از این تعداد سه هزار و ۱۵۰ نفر زائر آذری و ۴۰۰ زائر گرجستانی بوده است.

وی با بیان اینکه سال قبل برای جابه جایی این زائران ۷۱ دستگاه اتوبوس اختصاص یافته بود، ادامه داد: انتظار داریم امسال این رقم افزایش داشته باشد.

رحمتی  با اشاره به برنامه ریزی برای جابجایی زائران اربعین حسینی و ملزومات موکب استان برای پذیرائی از زائران در عراق متذکر شد: امسال نیز جهت ارائه خدمات شایسته به زائران حسینی نمایندگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در محل پایانه مرزی مهران واقع در استان ایلام مستقر خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی این استان برای پذیرایی و اعزام زائران خارجی به مراسم اربعین حسینی بیان داشت: طی سال گذشته حدود هفت هزار شهروند اردبیلی نیز در اربعین حسینی عازم کربلای معلی شدند که انتقال این زائران به منطقه مهران با ۱۵۹ دستگاه اتوبوس محقق شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false