×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
خطبه های نماز جمعه شهرستان پارس آباد در ۲ آذر ماه ۱۳۹۷

خطبه های نماز جمعه شهرستان پارس آباد(۱۳۹۷/۹/۲)

رشادی در خطبه های نماز جمعه شهرستان پارس آباد عنوان کرد: با اتحاد و همدلی مردم انقلابی ایران اسلامی تمام توطئه‌ های دشمنان خنثی می‌ شود.

به گزارش پایگاه خبری مغان، حجت الاسلام والمسلمین رشادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان پارس آباد، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در طول سال های گذشته نشان داده اند که تا آخرین  نفس، پشتیبان نظام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستند و خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین رشادی در خصوص تحریم ها و فشارهای اقتصادی نیز گفت:  به حول و قوه الهی با بیداری، اتحاد و انسجام و همدلی مردم انقلابی ایران اسلامی تمام توطئه های دشمنان شکست خورده است.

امام جمعه شهرستان پارس آباد ضمن تبریک ولادت حضرت رسول اکرم صلی الله علیه وآله و میلاد امام جعفر صادق علیه السلام، بیان کرد: به  دلیل شخصیت نبی مکرم اسلام صلی الله علیه وآله این روز به نام اخلاق و مهرورزی نامگذاری شده که نشان گر فرهنگ صمیمیت و صلح به جای فرهنگ جنگ است.

رشادی با اشاره به ۷ آذر روز نیروی دریایی تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از قوی ترین نیروهای دریایی جهان است و امروز ایران اسلامی در مسئله زیردریایی و ناوهای جنگی صاحب فناوری است که به دست توانای جوانان ایران اسلامی انجام می شود.

امام جمعه پارس آباد خطاب به شهردار و شورای اسلامی شهر پارس آباد بیان کرد: برخی از محلات شهرستان فاقد آسفالت است که همین مساله باعث رنجش و ناراحتی شهروندان می شود و با فرا رسیدن فصل بارندگی آنان را با مشکلاتی مواجه خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رشادی ضمن تبریک هفته بسیج از سپاه پاسداران به خاطر برگزاری مراسمات هفته بسیج و یادواره شهدا تشکر کرد و اظهار داشت: با رشادت ها و ایثار و فداکاری های بسیجیان سلحشور هیچ آسیبی به کشور نمی رسد.

وی ضمن  تشکر از اداره صنعت، معدن و تجارت به دلیل جدیت و نظارت بر قیمت ها از بازاریان و اصناف درخواست کرد تا همکاری های لازم را با این اداره داشته باشند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false