×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
دستگاه « ام آر آی » از نیازهای ضروری شهرستان پارس آباد است

دستگاه « ام آر آی » از نیازهای ضروری شهرستان پارس آباد است

امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: شهرستان پارس آباد علاوه بر سایر شهرستان‌های استان بیمارانی از کشور جمهوری آذربایجان را نیز پوشش می‌ دهد که برخی از تجهیزات پزشکی خصوصاً دستگاه «ام آر آی» از نیازهای ضروری این شهرستان می باشد.

به گزارش پایگاه خبری مغان، حجت الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه شهرستان پارس آباد شامگاه گذشته در مراسم جشن ولادت حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) و روز پرستار در این شهرستان،  پرستاری را شغلی مقدس دانست و اظهار کرد: پرستاری بزرگترین خدمت و عبادت می‌ باشد و پرستاران در نزد خداوند متعال از جایگاه ارزنده‌ ای برخوردار هستند.

وی با اشاره به نقش پرستاران در جامعه افزود: پرستاران از مهمترین اقشار جامعه به‌ حساب می‌ آیند و مسؤولان باید در راستای مشکلات پرستاران عنایت ویژه داشته باشند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد در خصوص نبود دستگاه «ام آر آی» افزود: شهرستان پارس آباد به‌ عنوان دومین شهر پرجمعیت بعد از مرکز استان است که علاوه بر سایر شهرستان‌های استان بیمارانی از کشور جمهوری آذربایجان را نیز پوشش می‌ دهد و برخی از تجهیزات پزشکی خصوصا دستگاه «ام آر آی» از نیازهای ضروری این شهرستان می‌ باشد.

دکتر علی علایی فرماندار شهرستان پارس آباد نیز در این مراسم تصریح کرد: پرستاران، ایثارگران حقیقی جامعه امروز هستند که زبان از بیان محبت‌ها و توصیف وسعت خدمات پرستاران قاصر است.

بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهدای پارس آباد دهه فجر امسال افتتاح می شود

وی با اشاره به اینکه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهدا دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد، بیان کرد: معوض بودن بیمارستان شهدا ( ۱۶۰ تخت‌ خوابی شهرستان پارس آباد) منتفی است و به‌ زودی از سوی دانشگاه علوم پزشکی برای این بیمارستان جذب نیرو خواهد شد.

دکتر علایی همچنین با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز بیمارستان جدید هزینه شده از افزوده شدن 120 نفر پرستار جدید به کادر پرستاری شهرستان خبر داد و گفت کلینیک غربالگری سرطان و شیمی درمانی شهرستان به دستگاه پیشرفته مامو گرافی تجهیز شد ه و اخیراً نیز بیش از ۲۰ میلیارد ریال جهت تجهیز و تکمیل و افتتاح بیمارستان جدید و کلینیک های آن تامین شده و انتظار داریم این مجموعه که مطالبه عمومی مردم است به نحو شایسته و درخور جایگاه مردم شریف شهرستان به بهره برداری برسد

فرماندار شهرستان پارس آباد ادامه داد: به خاطر ارج نهادن به زحمات شبانه‌ روزی پرستاران با هماهنگی شورای فرهنگ و عمومی و شهرداری و شورای اسلامی پارس آباد خیابان ضلع شمالی بیمارستان جدیدالاحداث شهداء در آینده نزدیک به‌ نام خیابان پرستار نام‌ گذاری خواهد شد.

 در پایان این مراسم از  پرستاران برتر و برگزیده شهرستان تجلیل به عمل آمده و از زحمات آنها قدردانی شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false