×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
۲ هزار نیرو در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان جذب می شود

۲ هزار نیرو در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان جذب می شود

استاندار اردبیل گفت: با واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به بخش خصوصی بزودی این شرکت ۲ هزار نفر نیرو جذب خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری مغان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، استاندار اردبیل امروز در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان اردبیل افزود: با واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به بخش خصوصی بزودی این شرکت ۲ هزار نفر جذب نیرو خواهد داشت که قطعا با پیگیری‌ هایی که انجام خواهد گرفت تاکید می‌ شود تا تعدادی از این نیروی‌ های جدید از قشر ایثارگران شهرستان پارس آباد باشند تا شاهد کاهش نرخ بیکاری در جامعه ایثارگران باشیم.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما و همه‌ ی دولت مردان این است تا برای پیگیری مطالبات جامعه ایثارگران تمام تلاش خود را بکار بندیم بیان کرد: در زمینه‌ ی بحث اشتغال که از مطالبات اصلی خانواده شهدا و ایثارگران است و برای ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از بیکاران جامعه ایثارگران تلاش می‌ کنیم تا فرصت‌های شغلی جدیدی را بویژه در بخش خصوصی ایجاد کنیم.

اکبر بهنام جو اظهار داشت: جامعه ایثارگران و شهدا همیشه در صف اول دفاع بودند و هستند و اکنون نیز در هجمه‌های جنگ نرم دشمنان این ایثارگران و جانبازان هستند که با ترویج فرهنگ ایثار شهادت، نسل جوان را با رشادت‌ها و دلاور مردی‌های شهدا آشنا می‌کنند.

وی گفت: اکنون در چهل سالگی انقلاب باید بطور ویژه از رشادت‌ها و دلاور مردی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی قدردانی کرده و بیشتر از پیش قدر این قشر از جامعه را بدانیم و به جایگاه آنان ارج نهیم. 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false