×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری مراسمات دهه دوم ایام فاطمیه در شهرستان پارس آباد

برگزاری مراسمات دهه دوم ایام فاطمیه در شهرستان پارس آباد

بنیاد فرهنگی تربیتی ضیاءالصالحین به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه الزهرا  (سلام‌ الله‌ علیها) و ترویج فرهنگ فاطمی برنامه های خود را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری مغان ، مسئول ستاد مراسمات بنیاد فرهنگی تربیتی ضیاءالصالحین به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه الزهرا (سلام‌ الله‌ علیها) برنامه های خود را اعلام کرد و گفت: امسال نیز همچون سال‌ های گذشته دردهه دوم ایام فاطمیه (سلام الله علیها) از روز پنجشنبه ۱۱ بهمن ماه به مدت ۱۰ شب در مساجد شهرستان پارس آباد مراسمات عزاداری و سخنرانی برگزار خواهد شد.

بهروز نورزاد به اهمیت برگزاری مراسم ایام فاطمیه در مساجد اشاره کرده و گفت: ایام فاطمیه فرصت خوبی برای تبیین و ترویج فرهنگ فاطمی در تحقق یک جامعه متعالی است و باید از تمامی ظرفیت ها برای رشد و تعالی جامعه استفاده کرد و حضور مردم به ویژه جوانان در مراسم سوگواری آن بانوی بزرگوار نوید از تحقق این اهداف است.

 وی گفت: با برنامه ریزی که در ستاد مراسمات بنیاد فرهنگی تربیتی ضیاءالصالحین بعمل آمد مقرر شد برای احیاء و ترویج مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در سطح شهرستان، امسال این مراسم در برخی از مساجد پارس آباد و روستای آغدام و محمد رضالو انجام گیرد.

مسئول ستاد مراسمات بنیاد فرهنگی تربیتی ضیاءالصالحین تصریح کرد: این مراسم معنوی ، هرشب ساعت ۲۰:۳۰ از تاریخ ۹۷/۱۱/۱۱ لغایت ۹۷/۱۱/۲۲ با مشارکت هیئت امنای مساجد شهرستان پارس آباد در مساجد شهرستان، بصورت عزاداری و سخنرانی برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسمات ایام فاطمیه در شهرستان پارس آباد

پیغمبر اکرم (صلی الله علیه و آله) : 
​«ان افضل نساء اهل الجنه خدیجه بنت خویلد و فاطمه بن محمد (صلی الله علیه و آله) و مریم بنت عمران و آسیه بنت مزاحم؛
برترین زنان بهشت خدیجه دختر خویلد، و فاطمه دختر محمد(صلی الله علیه و آله) و مریم دختر عمران، و آسیه دختر مزاحم است.»

برنامه مراسمات ایام فاطمیه (سلام الله علیها) در شهرستان پارس آباد مغان

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false