×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
حادثه تروریستی زائران پارس آبادی در عراق / اسامی مجروحان

حادثه تروریستی زائران پارس آبادی در عراق / اسامی مجروحان

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به وقوع حادثه تروریستی در شامگاه گذشته در نزدیکی سامرا گفت: در این حادثه تروریستی ۹ نفر زائر ایرانی و یک کمک کننده عراقی مجروح شدند؛ متاسفانه این زایران ایرانی با کاروان های تحت پوشش سازمان حج و زیارت سفر نکرده بودند.

به گزارش پایگاه خبری مغان، مرتضی آقایی درباره حادثه تروریستی شامگاه گذشته که در عراق و در نزدیکی سامرا اتفاق افتاد اظهار کرد: اتوبوس حامل زائران در نزدیکی امامزاده سید محمد شهر بلد در نزدیکی سامرا مورد حمله تروریستی و رگبار قرار گرفت.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت در ادامه افزود: در پی این حادثه تروریستی ۹ نفر از زائران ایرانی و یک کمک راننده عراقی مجروح شدند که حال یک نفر از مجروحان وخیم گزارش شده و سایرین مجروحان نیز تحت درمان قرار دارند.

وی گفت: ۷ نفر از این زائران به بیمارستان شهر بلد و مابقی به بیمارستان کاظمین منتقل شده اند.

آقایی با اشاره به اینکه این گروه از زائران عزیز متعلق به شهرستان گرمی و پارس آباد مغان استان اردبیل بوده اند.

وی تاکید کرد: موکدا درخواست ما از مشتاقان سفر به عتبات عالیات این است که برای تشرف و ثبت نام به دفاتر مجاز تحت پوشش سازمان حج و زیارت که از پوشش های امنیتی، بیمه ای و درمانی برخوردار هستند مراجعه کنند.

مدیر کل عتبات اظهار کرد: کاروان های تحت پوشش سازمان در طول سفر از مسیرهای ایمن و دارای امنیت تردد می کنند و این مهم به همراه پوشش های امنیتی و بیمه ای در سفر به عتبات عالیات موثر است.

وی تصریح کرد: درمان و ترخیص هر چه سریعتر مجروحین توسط دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت و هلال احمر جمهوری اسلامی در حال پیگیری است و امیدواریم بهبودی این عزیزان هرچه سریعتر انجام گیرد. 

اسامی مجروحان این حادثه تروریستی به شرح ذیل است:

خانم ها اکرم عمرانی، صدیقه قبادی، مریم بهروزی، اطلس شهباز زاده، پیران گل سبلانی، نارنج فرزانه، ستاره عمرانی و آقایان ابراهیم بیدار و حجت بهروزی

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false