×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
دستگاههای مسئول بر این جنایت تمرکز و موضوع را با جدیت دنبال کنند

دستگاههای مسئول بر این جنایت تمرکز و موضوع را با جدیت دنبال کنند

در پیام حضرت آیت‌ الله خامنه‌ ای آمده است: ارتباط عاملان این جنایت با سازمان‌های جاسوسی برخی کشورهای منطقه و فرامنطقه مسلم است و دستگاههای مسئول کشور باید بر آن تمرکز و آن را با جدیت دنبال کنند.

به گزارش پایگاه خبری مغان ، حضرت آیت الله خامنه‌ ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تسلیت گفتند. 

رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به دستگاه‌های مسئول تأکید کردند: با تمرکز بر این جنایت که ارتباط عاملان آن با سازمان‌های جاسوسی برخی کشورها مسلّم است ، موضوع را با جدیت دنبال کنند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دست جنایتـکار مزدوران بار دیگر به خون جوانان صالح و خدمتـگزار کشور آلوده شد و جمعی از سرمایه‌ های انسـانی که خود را وقف حـراست از مرزها و پاسـداری از امنیت مردم کرده بودند ، در حمله‌ ی تروریستهای سیـه‌ رو و سنگدل به شهادت رسیدند.

ارتباط عامـلان این جنایت با سازمانهای جاسوسی برخی کشورهای منـطقه و فرامنـطقه مسلّم است و دستگاههای مسئول کشور باید بر آن تمرکز کنند و آن را با جدیت دنبـال کنند.

اینجانب به خانـواده‌ ها و بازمانـدگان این شهیدان مظلوم و به خانـواده‌ ی بزرگ سپاه پاسـداران انقـلاب اسلامی تسلیت و تبریک می گویم و صبر و پاداش الهی را برای آنان وعلوّ درجات برای شهدای عزیز و شفای عاجل برای مجروحان از خداوند متـعال مسألت می کنم. پیگیری قصور احتـمالی در این حادثه نیز وظیفه‌ ی حتمی سپاه است.

سیّدعلی خامنه‌ای  
۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۷

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false