×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
ارسال پیامک تأمین اجتماعی به جاماندگان بسته حمایتی

ارسال پیامک تأمین اجتماعی به جاماندگان بسته حمایتی

ارسال پیامک تأمین اجتماعی

مدیرکل دفتر مطالعات و رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی خبر داد: از آغاز ارسال پیامک تأمین اجتماعی به جاماندگان بسته حمایتی از امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مغان ،احد رستمی مدیرکل دفتر مطالعات و رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با توزیع بسته‌ های حمایتی دولت برای جاماندگان این بسته‌ ها اظهار کرد: تا امروز ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از خانوار‌ها بسته کمک معیشتی خود را گرفته‌ اند.

وی در ادامه گفت: ۲ میلیون خانوار نیز در سامانه‌ های اعلام شده از سوی وزارت رفاه ثبت‌ نام کردند که از این تعداد یک میلیون نفر مشمول دریافت بسته حمایتی می‌ شوند.

احد رستمی عنوان کرد: از امروز آن‌ هایی که مشمول دریافت مجدد این بسته‌ ها و جاماندگان از این حمایت هستند، می‌ توانند از وضعیت خود مطلع شوند، به گونه‌ ای که پیامکی از سوی وزارت رفاه به آن‌ ها ارسال می‌ شود و به آ‌ن‌ ها اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

مدیرکل دفتر مطالعات و رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: به محض تأمین بودجه، این جاماندگان می‌ توانند برای دریافت بسته‌ های حمایتی خود اقدام کنند.

رستمی گفت: تا این لحظه ۲ میلیون خانوار اعتراض خود را نسبت به عدم دریافت بسته حمایتی خود ثبت کرده‌ اند که فقط یک میلیون نفر از آن‌ ها مشمول دریافت بسته می‌ شوند.

محدودیت زمانی پرداخت بسته‌ حمایتی تا پایان سال است

وی تصریح کرد: محدودیت زمانی پرداخت این بسته‌ ها تا پایان سال است و به محض تأمین بودجه پرداخت‌ ها آغاز می‌ شود.

مدیرکل دفتر مطالعات و رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بسته حمایتی دولت از ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان بوده که در حساب یارانه یا حقوق آن‌ ها واریز می‌ شوند.

true
true
true
true
  1. محمدهادی

    سلام ریس جمهور،من دیگه از زندگی سیر شدم توی ۳۰سالگی چون ،نه مدرک لیسانس و کارت پایان خدمت بدردم نخورد،بیکار شدم پول نان هم ندارم، چند روز با این وضع اقتصاد و گرانی مصالح ساختمانی،کارگری هم نیست،نه دیگه آرزو ازدواج دارم نه خانه و ماشین دار شدن،فقط کمکم کن شاغلم بشم یا بیشتر از این گرسنگی نکشم.شماره تماس من ۰۹۰۳۳۰۵۲۹۲۸_شماره عابربانک سپه۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲ هادی قربانی هستم.دیگه روانی شدم بس به هیچ هدفم نرسیدم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false