×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
برخورد جدی با تخریب اراضی پایاب سد خداآفرین انجام خواهد شد

برخورد جدی با تخریب اراضی پایاب سد خداآفرین انجام خواهد شد

سد خداآفرین

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: طبق موازین قانونی برخورد جدی با تخریب اراضی طبیعی در پایاب سد خداآفرین انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری مغان، شهامت هدایت ظهر سه‌ شنبه در شورای منابع طبیعی استان اردبیل تصریح کرد: اخیرا مواردی از تخریب منابع طبیعی در اراضی پایاب خداآفرین مشاهده شده و برای برخورد با متخلفان پرونده‌ های قانونی نیز تشکیل شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل تاکید کرد: جلوگیری از هر گونه تخریب منابع طبیعی که به عنوان میراثی ارزشمند برای آیندگان محسوب می‌ شود، به عنوان یکی از اولویت‌ های اساسی سازمانی نام برده شده که با تلاش عوامل فعال در سازمان منابع طبیعی و امور آبخیزداری و دستگاه‌ های مرتبط با هرگونه نقض قوانین برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد: هر گونه کشت و واگذارای در اراضی پایاب سد خداآفرین باید با طی مراحل قانونی انجام شود و در صورت عدم نهایی شدن واگذاری‌ ها اجازه کشت در اراضی داده نخواهد شد.

هدایت بر ضرورت مشارکت هر چه مناسب اهالی برای مدیریت و حفاظت از منابع طبیعی اراضی پایاب تاکید کرد و یادآور شد: در واگذاری اراضی پایاب نیازمند تعیین تکلیف واگذاری‌ ها هستیم تا با ساماندهی مناسب و قانونی از تخریب بی‌ رویه اراضی موجود پیشگیری شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل خاطرنشان کرد: همگان باید در حفاظت از منابع طبیعی استان پیشگام بوده و با افزایش فرهنگسازی در قبال صیانت از منابع طبیعی و بکر خدادادی تمامی تلاش خود را بکار بندیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false