×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
ابقاء تمامی روستاهای حاشیه کشت و صنعت مغان قطعی است

ابقاء تمامی روستاهای حاشیه کشت و صنعت مغان قطعی است

روستاهای حاشیه کشت و صنعت مغان

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: تمامی روستاهای حاشیه کشت و صنعت مغان ابقایی بوده و از دستور کار انتقالی خارج شده است.

به گزارش پایگاه خبری مغان، دکتر علی علایی فرماندار شهرستان  پارس آباد در حاشیه مراسم کلنگ زنی گاز رسانی به چهار روستای حومه شهرستان اصلاندوز گفت : تمامی روستاهای حاشیه کشت و صنعت مغان ابقایی بوده و از دستور کار انتقالی خارج شده است.

وی خاطرنشان کرد: با حل شدن مشکل انتقالی روستاهای حاشیه شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تمامی روستاها از نعمت گاز و دیگر انشعابات آب و برق و … بهره مند خواهند شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد تصریح کرد: هدف رضایتمندی مردم است و ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا مشکلات مردم در کمترین زمان ممکن رفع  و رجوع شود.

دکتر علایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بیش از دو میلیارد تومان برای گاز رسانی به این پروژه هزینه شده است مضافا اینکه روستاهایی که در امتداد این خط انتقال قرار دارند، در دستور کار گاز رسانی قرار خواهند گرفت.

فرماندار شهرستان مرزی پارس آباد با بیان اینکه روستاها و عشایر ساکن حاشیه کشت و صنعت و دامپروری مغان بزودی تعیین تکلیف خواهند شد، تاکید کرد: عشایر حاشیه نشین شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به هیچ عنوان نگران انتقال سکونتگاه های خود نباشند تمامی این روستاها به زودی ابقاء شده و از نعمت گاز و سایر انشعابات بهره مند خواهند شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان پارس آباد

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false