×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تصفیه خانه بزرگ فاضلاب پارس آباد نیازمند ۱۷میلیارد تومان اعتبار است

تصفیه خانه بزرگ فاضلاب پارس آباد نیازمند ۱۷میلیارد تومان اعتبار است

تصفیه خانه بزرگ فاضلاب پارس آباد

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: تاکنون ۱۱ میلیارد تومان در پروژه تصفیه خانه بزرگ فاضلاب پارس آباد هزینه شده است و حدود ۱۷ میلیارد تومان نیز برای تکمیل و راه‌اندازی این پروژه اعتبار لازم است.

به گزارش پایگاه خبری مغان، فرماندار شهرستان پارس آباد در حاشیه بازدید از تصفیه خانه بزرگ فاضلاب این شهرستان اظهار کرد: این طرح از سال ۱۳۸۶ شروع به کار کرده اما به دلیل تعلل بی توجهی مدیران و مسئولان ناتمام و بلاتکلیف باقیمانده است.

وی تصریح کرد: تاکنون ۱۱ میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است و حدود ۱۷ میلیارد تومان نیز برای تکمیل و راه‌اندازی این پروژه اعتبار لازم است.

علایی خاطرنشان کرد : پیشرفت فیزیکی این طرح بیش از ۹۸ درصد بوده اما نصب و راه اندازی تاسیسات و تجهیزات فنی این طرح از ۱۶ درصد پیشرفت عدول نکرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: این طرح در زمینی به مساحت ۶ هکتار بنا شده است و یکی از پروژه‌های مهم  شهرستان پارس آباد است.

فرماندار شهرستان پارس آباد ثبت رکورد اجرای بیشترین شبکه فاضلاب در کشور را مختص شهرستان پارس آباد دانست و افزود: شهرستان پارس آباد میانگین اجرای بیشترین شبکه انشعاب فاضلاب کشور را به خود اختصاص داده است و بالغ بر ۹۸ درصد این شهرستان از انشعاب شبکه فاضلاب بهره مند هستند این در حالی است که مرکز استان تنها دارای ۵۵ درصد شبکه فاضلاب است.

علایی تکمیل طرح تصفیه خانه فاضلاب را مستلزم توجه و عنایت نماینده و مدیرعامل آب و فاضلاب استان دانست و گفت: با اتمام این طرح اهالی منطقه از بوی تعفن فاضلاب و فرآیند غیربهداشتی شبکه فاضلاب رها خواهند شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false