×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
مسجد جامع بیله سوار در روز میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام افتتاح شد

مسجد جامع بیله سوار در روز میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام افتتاح شد

مسجد جامع بیله سوار

مسجد جامع بیله سوار با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و جمعی از مسئولان استانی در روز ولادت حضرت علی علیه السلام افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری مغان، مسجد جامع شهر بیله سوار صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

آیت الله سید حسن عاملی در این مراسم با اشاره به نقش فرهنگی و تربیتی مساجد در جامعه اظهار کرد: جریان فرهنگی بزرگی در این مسجد اتفاق خواهد افتاد.

معماری مساجد در جذب مردم به مسجد تاثیرگذار است

وی با اشاره به اینکه معماری مساجد در جذب مردم به مسجد تاثیرگذار است، گفت: ساخت مسجد با به‌ کارگیری عناصر هنر و معماری اسلامی جذابیتی دو چندان پیدا می‌ کند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بهترین معماری را در جهان متعلق به مساجد دانست و گفت: مسجدی در بهترین نقطه آلمان به دستور آیت الله بروجردی با بهترین معماری ساخته شده که عامل جذب بسیاری از مردم است.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه به فرهنگ در گام دوم انقلاب اسلامی گفت: بیشتر مشکلات کشور فرهنگی بوده به صورتی که امروز دشمن با استفاده از ابزار رسانه در صدد ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است.

حدود ۶۰ کانال به زبان فارسی در حال پخش سریال‌های تلویزیونی می‌ باشند

امام جمعه اردبیل با اشاره به وجود بیش از ۲۹۰ کانال ماهواره‌ای فارسی زبان گفت: حدود ۶۰ کانال به زبان فارسی در حال پخش سریال‌های تلویزیونی می‌ باشند.

وی تصریح کرد: هر لحظه میلیاردها دلار برای اداره این شبکه‌های ماهواره‌ ای توسط دشمن برای نفوذ بر اعتقادات و سبک زندگی ما هزینه می‌شود.

آیت الله عاملی بیان داشت: ایران می‌ خواهد تا در کانون حساس دنیا برای خود تصمیم بگیرد و این درحالی است که آمریکا و غرب به دنبال رهبری در جهان و دستیابی به منابع و نفت کشورهای دنیا هستند.

استکبار برای دستیابی به منابع نفتی جهان به هر توطئه و دسیسه‌ ای دست می‌ زند

وی اقتصاد دنیا را وابسته به نفت دانست و افزود: امروز یک بشکه نفت می‌تواند به هزاران فراورده تبدیل شود و از این رو استکبار برای دستیابی به منابع نفتی جهان به هر توطئه و دسیسه‌ ای دست می‌ زند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به شخصیت والا و بی‌ نظیر امیر المومنین حضرت علی (علیه السلام) اشاره کرد و گفت: محب و شیعه حضرت علی (علیه السلام) باید به سیره آن حضرت تمسک جوید.

گفتنی است بازسازی مسجد جامع بیله سوار به عنوان اقدام عملی امام جمعه این شهرستان در راستای پویش شهر زیبا بوده که به همت امام جمعه و خیرین شهرستان بیله سوار به اتمام رسیده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false