×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ارسال اولین محموله کمک های مردمی استان اردبیل به مناطق سیل زده

ارسال اولین محموله کمک های مردمی استان اردبیل به مناطق سیل زده

کمک های مردمی

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (علیه السلام) استان اردبیل خبر داد: ظهر فردا تمامی اقلام کمک های مردمی استان به همراه تعدادی از همکاران به استان مازندران ارسال می‌ شود.

به گزارش پایگاه خبری مغان به نقل از فارس، سرهنگ پاسدار علی پیر جاهد با اشاره به جمع‌ آوری کمک‌ های نقدی و غیرنقدی برای پشتیبانی از سیل‌ زدگان شمال کشور، اظهار کرد: جمع‌ آوری کمک‌ های مردمی از صبح امروز در سطح استان اردبیل شروع شده است.

بارگیری اولین محموله کمک های مردمی در پارس آباد

وی اظهار داشت: کمک‌های غیرنقدی شامل نیازهای ضروری سیل‌ زدگان عزیز از جمله اقلام گرمایشی، پتو، پوشاک، خوراکی‌های فاسد نشدنی و … است که اولین محموله از این کالاها هم‌ اکنون در شهرستان پارس‌آباد در حال بارگیری است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(علیه السلام) استان اردبیل گفت: شامگاه امروز نیز بارگیری اقلام امدادی برای ارسال به استان مازندران از شهرستان‌های بیله‌ سوار و گرمی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: صبح امروز نیز یک تریلی آب معدنی بسته‌ بندی شده از شهرستان سرعین بارگیری و به اردبیل ارسال شده که انشاءالله ظهر فردا تمامی این اقلام به همراه تعدادی از همکاران به استان مازندران ارسال می‌ شود.

پیر جاهد در ادامه افزود: به محض تخلیه اقلام ارسالی و بازگشت کامیون‌ها به استان اردبیل مراحل بعدی کمک‌های مردمی از سایر شهرستان‌ها به مناطق سیل‌ زده شمال کشور ارسال می‌ شوند.

جمع‌ آوری و ارسال کمک‌های فنی و مردمی به مناطق سیل‌ زده شمال کشور

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(علیه السلام) استان اردبیل، بیان داشت: به منظور ارائه خدمات بهتر و سازماندهی مناسب، ۳ استان گلستان، مازندران و خوزستان بین ۳۲ استان تقسیم شده که خدمات فنی و کمک‌های مردمی استان اردبیل به استان مازندران ارسال خواهد شد.

وی تاکید کرد: گروه‌های جهادی استان اردبیل از همان روزهای اول برای امداد و کمک‌ رسانی به استان‌های سیل‌ زده اعلام آمادگی نموده‌اند ولی با توجه به وضعیت حاضر امکان حضور نیروی انسانی وجود ندارد که بلافاصله با مساعد شدن وضعیت نیروهای جهادی استان در این مناطق حاضر خواهند شد.

پیر جاهد با اشاره به جمع‌ آوری اقلام غیرنقدی در پایگاهها، حوزه‌ های مقاومت و نواحی بسیج و سپاه استان، تصریح کرد: مردم متدین استان می‌ توانند کمک‌های غیرنقدی خود را جهت ارسال به مناطق سیل‌ زده به این مراکز تحویل دهند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(علیه السلام) استان اردبیل گفت: جمع‌ آوری و ارسال کمک‌های فنی و مردمی به مناطق سیل‌ زده شمال کشور با مدیریت بسیج سازندگی و با پشتیبانی فرماندهان نواحی، ترابری و آماد و پشتیبانی سپاه حضرت عباس(علیه السلام) استان اردبیل انجام می‌ شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false