×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
سال ۹۸، سال شکوفایی صنعت استان اردبیل خواهد بود

سال ۹۸، سال شکوفایی صنعت استان اردبیل خواهد بود

سال ۹۸

استاندار اردبیل گفت: با بهره برداری از پروژه های بزرگ صنعتی در استان، سال ۹۸ سال شکوفایی صنعت استان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری مغان، اکبر بهنام جو در سمینار فرمانداران استان گفت: پروژه های بزرگ صنعتی از قبیل کامیون سازی مشگین شهر ، فاز دوم آرتاویل تایر که ۵۰ درصد نیاز لاستیک سنگین کشور را تامین خواهد کرد ، پتروشیمی آرتا انرژی،کارخانجات بلور و کریستال در منطقه ویژه اقتصادی و مجموعه شیرآلات گرمی با اشتغال زایی قابل توجه در استان در حال تکمیل است و با بهره برداری از این پروژه ها در سال جاری ، سال ۹۸ سال شکوفایی صنعت استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه امسال اعتبارات اختصاصی  شهرداری ها و دهیاری ها افزایش می یابد ، تنظیف و حفظ پاکیزگی محیط شهری و روستایی را از شروط تخصیص بودجه عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: بهره برداری از ۴۵ هزار هکتار از اراضی پایاب سد خداآفرین در سال جاری

بیشتر بخوانید: مطالعه راه آهن اردبیل – پارس آباد در شش ماهه اول سال ۹۸ به اتمام می رسد

استاندار اردبیل با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بخش گردشگری استان از تکمیل ۳ پیست اسکی در سال جاری خبر داد و در ادامه به بخش کشاورزی  پرداخت و گفت : امسال با تکمیل پروژه پایاب سد خداآفرین که ۴۵ هزار هکتار از زمین های زراعی مغان را تحت پوشش قرار می دهد و یک میلیون تن به محصولات تولیدی بخش کشاورزی و باغی استان می افزاید.

شکوفایی اقتصاد استان در سال ۹۸

وی اظهار داشت: همچنین در صورت تصویب نهایی آزاد تجاری – صنعتی و اتمام مطالعات پروژه راه آهن اردبیل – پارس آباد و ده ها پروژه دیگر شاهد شکوفایی بیشتر اقتصاد استان خواهیم بود.

تحقق اشتغال ۱۸ هزار نفری در سال گذشته

بهنام جو با بیان اینکه اقدامات انجام گرفته در ایجاد اشتغال جوانان اساسی و زیربنایی است و قابل مقایسه با اشتغال موقت بخش مسکن در دوره گذشته نیست ، تصریح کرد : تحقق اشتغال ۱۸ هزار نفری سال گذشته که راستی آزمایی و با کد ملی ثبت شده است در میان انبوه ۶۰ هزار نفری بیکاران استان که سالانه ۷ هزار نفر نیز به این آمار اضافه می شود نتوانست نزد افکار عمومی ملموس باشد و باید با ادامه روند ایجاد اشتغال در سال جاری از حجم بیکاری موجود بیشتر بکاهیم.

وی با بیان اینکه احزاب سیاسی استان نیز برای رفع مشکلات مردم باید پای کار باشند، بیان کرد: امسال کسی می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد که قدمی در راستای رونق تولید و بهبود معیشت مردم برداشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان فرمانداران را به رعایت اصل بی طرفی در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی فراخواند و تاکید کرد : این بی طرفی به معنای عدم همراهی نمایندگان فعلی مردم در مجلس نیست.م


true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false