×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
آمادگی کامل و آماده باش تمامی نیروهای متولی در مدیریت بحران شهرستان پارس آباد تا ۱۵ فروردین ماه

آمادگی کامل و آماده باش تمامی نیروهای متولی در مدیریت بحران شهرستان پارس آباد تا ۱۵ فروردین ماه

مدیریت بحران شهرستان پارس آباد

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان پارس آباد گفت: هرچند شدت بارش ها در پارس آباد به اندازه شهرهای پر بارش نخواهد بود اما باید در برابر هرگونه احتمال سیل و آب گرفتگی آمادگی کامل را داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری مغان، دکتر علایی فرماندار شهرستان پارس آباد در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ضمن تبریک آغاز سال جدید و نام گذاری این سال به نام سال «رونق تولید» اظهار کرد: همه باید برای تحقق این پیام مقام معظم رهبری تلاش مضاعف نمایند.

وی در ادامه همچنین جان باختن تعدادی از هموطنان را در حادثه سیل های اخیر تسلیت گفت .

فرماندار شهرستان پارس آباد با بیان اینکه امروز صبح از مدیرکل هواشناسی و مدیرکل مدیریت بحران استان شرایط دقیق جوی استان را استعلام کردیم، گفت: هرچند شدت بارش ها در پارس آباد به اندازه شهرهای پر بارش نخواهد بود اما باید در برابر هرگونه احتمال سیل و آب گرفتگی آمادگی کامل را داشته باشیم و انتظار داریم همه دستگاهها با عنایت به تاکید مقام عالی استان آمادگی لازم را داشته و عوامل و نیروها را بر اساس سناریو سازماندهی نمایند.

بیشتر بخوانید:تمامی دستگاه های متولی در حوزه مدیریت بحـران استان در آماده باش کامل داشته باشند

وی در ادامه افزود: با توجه به ورود سامانه جدید بارشی به کشور همه مدیران و دستگاههای اجرایی پارس آباد تا ۱۵ فروردین ماه آماده باش خواهند بود و مانور ساعت صفر در جهت بررسی میزان آمادگی دستگاههای اجرایی و افزایش هماهنگی در مواقع وقوع سیل و آب گرفتگی اجرا خواهد شد.

تاکید و اطلاع رسانی به ساکنان مناطق حاشیه رودخانه

علایی بر لایروبی کانال ها و جوی ها و آبروها و مسیل ها و اطلاع رسانی به ساکنان مناطق حاشیه رودخانه و دره های دارای سابقه سیل تاکید کرد و گفت: این یک شرایط حساس است و همه باید به شهرداری ها و دهیاری ها کمک کنند و ضمن جمع آوری بانک اطلاعاتی از  تجهیزات و ماشین آلات  و نیروهای انسانی و در موقعیت های مکانی دارای خطر با هم مشارکت نمایند .

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان پارس آباد همچنین از استقبال بالای  مردم شریف پارس آباد که به صورت خود جوش به هموطنان سیل زده کمک می نمایند قدردانی کرد و گفت: سپاه و بسیج و هلال احمر در جمع آوری کمک های مردمی و ارسال به مناطق خوب فعالیت کرده اند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false