×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تحقیق و تفحص مجلس از نحوه واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان آغاز شد

تحقیق و تفحص مجلس از نحوه واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان آغاز شد

تحقیق و تفحص مجلس

اعضای هیات تحقیق و تفحص مجلس از نحوه قیمت‌ گذاری و واگذاری کشت و صنعت و دامپروری مغان در کمیسیون اقتصادی مجلس انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری مغان، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از استارت مجلس برای تحقیق و تفحص در واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان خبر داد و گفت: هیئت تحقیق و تفحص از نحوه قیمت‌ گذاری و واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در کمیسیون اقتصادی مجلس انتخاب شد.

وی در ادامه افزود: مطابق قانون، اعضای هیئت تحقیق و تفحص پانزده نفر است که پنج نفر آن از بین درخواست کنندگان و ده نفر دیگر از کمیسیون تخصصی اقتصادی انتخاب می‌ شوند.

اسامی هیئت تحقیق و تفحص از نحوه قیمت گذاری و واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اعضای هیئت تحقیق و تفحص از نحوه قیمت گذاری و واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان شامل صدیف بدری ، شکور پورحسین، رضا کریمی، نصرالله پژمان‌ فر، سیدحمایت میرزاده، عین‌ اله شریف‌ پور، زهرا سعیدی مبارکه، معصومه آقاپور، علی اکبر کریمی، سیدناصر موسوی بارگاهی، شهاب نادری، محمود بهمنی، احمد محمدی انارکی، علی اسماعیلی، محمد حسن نژاد است.

بیشتر بخوانید:

واگذاری کشت‌ و صنعت مغان به حالت تعلیق در آمد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این که با تلاش‌ های انجام یافته تحقیق و تفحص مجلس از نحوه واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان کلید خورده است، تصریح کرد: سازمان خصوصی‌ سازی در نحوه واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به مردم اجحاف و ظلم کرده است و می‌ ترسیم سرنوشت این شرکت به سرنوشت شرکت‌های هفت تپه، هپکو و ماشین‌ سازی تبریز تبدیل شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false