×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
به مناسبت روز پاسدار ، مسئولان شهرستان پارس آباد با نیروهای سپاه شهرستان دیدار کردند

به مناسبت روز پاسدار ، مسئولان شهرستان پارس آباد با نیروهای سپاه شهرستان دیدار کردند

روز پاسدار

همزمان با سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و روز پاسدار ، امام جمعه و فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان پارس آباد با فرماندهی و پرسنل سپاه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری مغان، امروز ظهر همزمان با سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و روز پاسدار، امام جمعه و فرماندار و تعدادی از فرماندهان نظامی و انتظامی و امنیتی و مسئولان شهرستان پارس آباد با فرماندهی و پرسنل سپاه این شهرستان دیدار کردند.

سپاه پاسداران ادامه دهنده رسالت امام حسین است

حجت الاسلام و المسلمین سید سعید رشادی امام جمعه شهرستان پارس آباد در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت امام حسین علیه السلام، اظهار داشت: سپاه با تاسی از سرور و سالار شهیدان راه شهدای کربلا را ادامه داده و نقش خود را در دفاع از نظام و ملت و وطن با نثار خون و ایثارگری به خوبی ایفا نموده اند.

وی گفت: همین استکبار ستیزی و دادخواهی مظلومان جهان باعث شده تا دشمن از قدرت و نفوذ سپاه در دل ملت های جهان به هراس افتاده و به فکر این اقدام خلاف موازین و قوانین جهانی دست بزند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد اقدام خصمانه آمریکا را شکست خورده عنوان کرد و گفت: ملت ایران و جهان فوج فوج حمایت های خود را از سپاه پاسداران به عنوان اسوه و الگوی استکبار ستیزی اعلام می نمایند و امروز وحدت و همدلی مردم و سپاه بیش از پیش همزمان با ولادت با سعادت سرور و سالار شهیدان به نمایش گذاشته شد.

ملت ایران پشتیبان و حامی فرزندان پاسدار خود هستند

علی علایی فرماندار شهرستان پارس آباد نیز در این دیدار با بیان اینکه ملت ایران پشتیبان و حامی فرزندان پاسدار خود هستند، تصریح کرد: سپاه در تمامی عرصه ها قداست خود را حفظ و صیانت نموده و به عنوان نیروی مقدس تشکیل یافته از بطن ملت در دل مردم جای دارد و هر حرکت و اقدام خصمانه دشمن در خصوص تضعیف پاسداران و سپاه از ابتدای انقلاب به شکست محکوم شده است.

علایی بسیج را به عنوان نیروی مردمی همراه با سپاه از نعمات بزرگ انقلاب عنوان کرد و افزود: تقریباً می توان گفت همه ملت ایران عضو بسیج و سپاه هستند و سپاه و بسیج نیز ضمن تامین امنیت کشور در تمام عرصه های نظامی و فرهنگی و کمک رسانی به حادثه دیدگان به خوبی مشارکت داشته و شبانه روز در خدمت مردم محروم و مظلوم و حادثه دیده ایران هستند که این در حاثه اخیر کمک به مردم سیل زده به روشنی مشهود است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false