×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
به قولی که به عشایر مغان داده ایم پایبند هستیم

به قولی که به عشایر مغان داده ایم پایبند هستیم

عشایر مغان

استاندار اردبیل در جلسه حل اختلاف حدود ثبتی شرکت های کشت و صنعت مغان و کشت و صنعت پارس گفت: به عهدی که با مردم بستیم و قولی که به عشایر مغان داده ایم پایبند هستیم.

به گزارش پایگاه خبری مغان، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در جلسه حل اختلاف حدود ثبتی شرکت های کشت و صنعت و دامپروری مغان و کشت و صنعت و دامپروری پارس که در استانداری اردبیل برگزار گردید، اظهار کرد: خروجی همه جلسات باید به جلب رضایتمندی و امیدواری مردم ختم شود و رعایت حقوق اهالی و عشایر استان در تعیین حدود ثبتی در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه احقاق حقوق مردم اولویت اصلی است، خاطرنشان کردند: هماهنگی های لازم با دستگاه های قضایی برای رسیدگی سریع به پرونده ها جهت استیفای حق اهالی انجام گرفته است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: علیرغم واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ، سیاستگذاری این شرکت توسط دولت انجام می گیرد و از هر دو شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس تعهد گرفتیم که بر اساس مستندات و اسناد موجود در دست شهروندان و روال حقوقی، در خصوص تحویل این اراضی به مردم و اصلاح حدود ثبتی اقدام نمایند.

بهنام جو در ادامه تاکید کرد : مدیران از حداکثر اختیارات قانونی خود برای احقاق حقوق مردم و حل و فصل مشکلات و اختلافات آنان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

ابقاء تمامی روستاهای حاشیه کشت و صنعت مغان قطعی است

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false