×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
ویژه نامه مردی از بهشت / ویژه شهید بهشتی (ره)

ویژه نامه مردی از بهشت / ویژه شهید بهشتی (ره)

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین، ویژه نامه مردی از بهشت به مناسبت سالروز حادثه هفتم تیر و شهادت آیت الله شهید بهشتی (رحمه الله) شامل: انواع مقالات، سخنرانی، فیلم و کلیپ، جزوات و بروشور، پاورپوینت، اینفوگرافیک، تصاویر لایه باز، نرم افزار و کتب مرتبط با آیت الله شهید سید محمد حسینی بهشتی (رحمه الله) منتشر شد.

برای دیدن این ویژه نامه می توانید به آدرس زیر مراجعه نمایید:

ویژه نامه در سایت ضیاءالصالحین

دکتر سید محمدحسینی بهشتی، در دوم آبان ۱۳۰۷ در شهر اصفهان، در محله لومبان متولد شد. منطقه زندگی ایشان از مناطق بسیار قدیمی شهر بشمار می رفت. خانواده او یک خانواده ی روحانی و پدر گرامی شان نیز روحانی بود.

وصیت نامه شهید بهشتی (رحمه الله):

شهید سید محمد حسینی بهشتی، دارنده شماره شناسنامه ۱۳۷۰۷ از اصفهان، به همسر، فرزندان و سایر بستگان خود چنین وصیت می کند که:

در زندگی بیش از هر چیز به فروغ الهی که در دل انسان هاست، اهمیت دهند و با ایمان به خدای یکتای علیم، قدیر، سمیع، بصیر، رحمان و رحیم، پیامبران بزرگوارش و پیروی از خاتم پیامبران (صلی الله علیه و آله و سلم)، کتاب قرآن، ائمه معصومین سلام الله علیهم اجمعین، اهتمام به ذکر و یاد خدا، نماز با حضور قلب، روزه، عبادات دیگر، انفاق، ایثار، صدق و جهاد بی امان در این راه و حضور پیگیر در جماعت و انس با مردم، راه سعادت را به روی خود باز گردانند.

۲۷ رجب ۱۴۰۰ هجری قمری

جملات امام خمینی (قدس سره) درباره شهید بهشتی:

* او دُرّ گران بهایی بود که به راه خدا نثار شد. خدا را شکر می کنم که شهیدی داشتم در راه خدا و در راهی که آقای خمینی(قدس سره) برگزید.

* او برای تعریف و تکذیب کسی کار نمی کرد، برای خدا کار می کرد و از هیچ کس نه گلایه ای داشت و نه انتظاری.

* او حتی یک ریال از دادگستری حقوق نگرفت و از آن جا پشیزی به خانه نیاورد. می گفت: وقتی این همه آدم مستضعف داریم، روا نیست که من از دادگستری حقوق بگیرم.

انتهای پیام/

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false