×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای احداث شبکه فاضلاب اردبیل اختصاص یافت

سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای احداث شبکه فاضلاب اردبیل اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین به نقل از ایرنا، فرامرز بهنژاد، سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل اعلام کرد: سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه برای تکمیل و احداث شبکه فاضلاب اردبیل اختصاص یافته است.

فرامرز بهنژاد روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: سه هزار میلیارد ریال از این میزان اعتبار برای احداث سه مدولتصفیه خانه فاضلاب شهر اردبیل و نیز ۳۰۰ میلیارد ریال برای اجرای خط انتقال فاضلاب اختصاص یافته است.

وی با اشاره به تخصیص این میزان اعتبار در عرض سه سال بیان کرد: با اختصاص این میزان اعتبار، به زودی پیمانکاران طرح انتخاب و عملیات اجرایی آن نیز در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

بهنژاد بیان کرد: سال گذشته ۶۰ میلیارد ریال و امسال نیز ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های فاضلاب استان اختصاص یافته بود که با اختصاص این سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار جدید، بخش زیادی از مشکل فاضلاب شهر اردبیل حل می‌شود.

وی اظهار کرد: شبکه فاضلاب اردبیل برای ۱۳۰ هزار مشترک پیش بینی و احداث شده ولی هم اکنون ۲۷۰ هزار مشترک از آن استفاده می‌کنند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل همچنین تعداد شهرهای دارای شبکه فاضلاب در این استان را ۹ شهر اعلام کرد و گفت: تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب شهرهای نیر، پارس آباد، بیله سوار، کوثر و نمین نیز در حال احداث است.

وی تعداد افراد بهره مند از شبکه فاضلاب در استان اردبیل را ۴۷۰ هزار نفر معادل ۵۲.۶۷ درصد جمعیت شهری استان اعلام کرد و افزود: هم اکنون ۶ واحد تصفیه خانه فاضلاب در سطح استان اردبیل در حال بهره برداری است.

بهنژاد با بیان اینکه سالانه ۲۶ میلیون متر مکعب فاضلاب جمع آوری و به صورت بهداشتی دفع می‌شود، اضافه کرد: در حوزه شهری ۱۶۱ هزار مشترک از خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب بهره مند هستند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false