×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
جذب یک هزار نفر در بزرگترین کارخانه داروسازی شمالغرب کشور تا سه ماه آینده

استاندار اردبیل گفت: با توجه به اجرای بزرگترین کارخانه داروسازی شمالغرب کشور با عنوان امید فارمد در اردبیل این واحد تا سه ماه آینده یک هزار نفر نیروی کار از بین تحصیل کرده رشته های مختلف جذب می کند.

به گزارش پایگاه خبری مغان، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل روز دوشنبه در دیدار با حسین زاده مدیرعامل بانک ملی با موضوع پیگیری جذب تسهیلات مصوب بانک ها برای واحدهای تولیدی استان تصریح کرد: بر اساس قول سرمایه گذار طرح آگهی جذب نیرو برای این واحد در هفته های آینده در نشریات محلی استان منتشر می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به تعهد استان در راستای اختصاص تسهیلات ۲۵۰ میلیارد تومانی به این واحد، پیگیری های لازم انجام گرفته و به زودی توسط بانک ملی پرداخت می شود.

بهنام جو افزود: در حال حاضر از ۳۰ هزار متر فضای سوله این واحد ۱۸ هزار متر تکمیل شده و ۱۲ هزار متر نیز در حال اجرا است.

استاندار اردبیل اظهار کرد: خط تولید نیز خریداری شده و تا چند ماه آینده به منطقه منتقل می شود.

وی افزود: قبل از پایان سالجاری هم این واحد به بهره برداری می رسد.

بهنام جو در ادامه از پیگیری روند پرداخت تسهیلات مصوب در سفر بانک ها به استان برای واحدها و طرح های مختلف اقتصادی و کشاورزی خبر داد.

استاندار اردبیل اضافه کرد: بررسی طرح اجرای کارخانه و پالایشگاه ذرت پارس آباد و همچنین پرداخت تسهیلات به کارخانه کریستال در بانک ملی در حال انجام است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش برای آرتاویل تایر نیز با توجه به اینکه نصب خط تولید این واحد در حال اتمام است، انجام می شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false