×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
ایجاد جایگاه سوخت در فرودگاه پارس آباد مغان ضرورت دارد

استاندار اربیل گفت: برقراری مجدد پروازهای فرودگاه پارس آباد مغان با استقبال مسافران مواجه شده و ایجاد جایگاه سوخت در این فرودگاه ضرورت دارد.

به گزارش پایگاه خبری مغان، اکبر بهنام جو در نشست با مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۴/۵ میلیون تن محصولات کشاورزی در شمال استان تولید می شود و در سال های آتی یک میلیون تن به این میزان افزوده می شود که نیازمند زیرساخت های لازم برای مرسوله های باری در فرودگاه است.

وی با بیان اینکه تحولات بسیار زیاد اقتصادی در شمال استان نیازمند فرودگاه استاندارد است گفت: هرگونه ریل گذاری و ایجاد زیرساخت های اساسی از جمله توسعه و ساخت جایگاه سوخت پروازها توجیه اقتصادی دارد.

استاندار اردبیل پتانسیل فروگاه پارس آباد را بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت: این فرودگاه می تواند به عنوان فرودگاه آلترناتیو انتخاب شود که باز برای متحول شدن منطقه تاثیر مستقیم دارد.

ایجاد جایگاه سوخت رسانی فرودگاه پارس آباد مغان 

وی با بیان اینکه تفاهم نامه ای بین شرکت فراورده های نفتی با استانداری اردبیل منعقد می شود گفت: ایجاد جایگاه سوخت رسانی فرودگاه پارس آباد مغان بیش از ۸۰میلیارد ریال اعتبار لازم دارد و با همکاری طرفین پیگیری و ایجاد می شود.

بهنام جو در بخش دیگر سخنان خود افزود: سازمان همیاری شهرداری های استان اردبیل با هزینه کمتر برای مطالعات مسیر راه اهن اردبیل- پارس آباد اقدام کرده است و با کمترین هزینه مشکلات استان را حل می کند.

استاندار اردبیل گفت: سازمان همیاری شهرداری های استان حیاط خلوت استانداری نیست بلکه با توجه به استقلالی که دارد با تامین حقوق کارکنان خود پروژه های خوبی را جهت حل مشکلات شروع کرده است.

در ادامه وکیل زاده، مدیر عامل شرکت فراورده های نفتی کشور نیز ضمن اعلام همکاری با استانداری اردبیل در ساخت جایگاه سوخت رسانی فرودگاه پارس آباد گفت: شرکت فراورده های نفتی قادر به احداث جایگاه نیست اما می تواند بخشی از مشکلات را با همکاری مرتفع سازد.

وی تعیین و تکلیف جایگاه مرزی بیله سوار را یکی از اولویت های اساسی بر شمرد و اظهار کرد: یک تیم کارشناسی برای تهیه گزارش جهت مطالعه و بررسی نهایی در هفته های آینده به استان اردبیل اعزام می شوند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false