×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
جشن بزرگ نشان محبت به ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام در پارس آباد برگزار می‌شود

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات پارس آباد گفت: جشن بزرگ نشان محبت به ساحت مقدس اهل بیت(علیهم السلام) با حضور هنرمندان کشوری و عوامل شبکه دو سیما در پارس آباد برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری مغان به نقل از آران مغان، یوسف روزگاری رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات پارس آباد گفت: جشن بزرگ نشان محبت به ساحت مقدس اهل بیت(علیهم السلام) با حضور هنرمندان کشوری و عوامل شبکه دو سیما در پارس آباد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشن بزرگ نشان محبت به ساحت اهل بیت (علیهم السلام) با حضور میهمانان کشوری، استانی و مردم برگزار می شود، گفت: این جشن روز ۲۳ آبان در سالن اجتماعات مدیریت جهاد کشاورزی پارس آباد برگزار می گردد.

حضور مجری و عوامل برنامه کوی محبت در جشن بزرگ نشان محبت به ساحت مقدس اهل بیت

روزگاری افزود: مجری و عوامل برنامه کوی محبت شبکه دو سیما نیز در این برنامه حضور یافته و ضمن ضبط این مراسم، از شبکه دو سیما نیز پخش خواهد شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات پارس آباد ادامه داد: این اولین بار است که برنامه کوی محبت در یکی از شهرستان های کشور به تولید و ضبط برنامه می پردازد چرا که این برنامه تنها در مراکز استان ها حضور می یابند اما به دنبال تجمع عظیم مردم حسینی پارس آباد در ۸ محرم و همچنین حمایت بی نظیر در برگزاری موکب حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیه) در شهر کربلا، پارس آباد بعنوان شهرستان الگو از طریق این برنامه به دنیا معرفی خواهد شد.

روزگاری گفت: قرار است در این مراسم یکی از بازیگران مشهور کشور که در سریال های تاریخی به ایفای نقش پرداخته به عنوان میهمان ویژه حضور یابد که در صورت قطعی شدن به اطلاع مردم خواهد رساند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false