×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
اگر مسؤولی حرف از مذاکره با آمریکا بزند خائن به مملکت است

اگر مسؤولی حرف از مذاکره با آمریکا بزند خائن به مملکت است

امام جمعه موقت پارس آباد : اگر مسؤولی حرف از مذاکره با آمریکا بزند خائن به مملکت است و ملت ایران او را کنار خواهد زد.

به گزارش پایگاه خبری مغان، حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پارس آباد اظهارکرد: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه‌های نظامی آمریکا و اقدام مقتدرانه انجام یافته، ابهت استکبار را در منطقه و چشم جهانیان شکست.

وی با اشاره به اینکه آمریکا دشمن ذاتی و همیشگی ملت ایران است، افزود: آحاد مردم در تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی، زنده بودن انقلاب، عزت، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدند.

خواسته اصلی شهید حاج قاسم سلیمانی، پشتیبانی از ولایت فقیه بود

امام جمعه موقت پارس آباد با اشاره به اینکه خواسته اصلی روح شهید حاج قاسم سلیمانی، پشتیبانی از ولایت فقیه بود،گفتند: به برکت خون پاک شهدا و پشتیبانی از ولایت فقیه و با تکیه بر اتحاد و انسجام امت اسلامی مقابل استکبار جهانی ایستاده‌ایم و به حول و قوه الهی، آنها را به زانو در خواهیم آورد.

وی در ادامه افزود: آمریکا دشمن ذاتی و همیشگی ملت ایران است و اگر مسؤولی حرف از مذاکره با آمریکا بزند خائن به مملکت است و ملت ایران او را کنار خواهد زد.

احمدی با بیان اینکه تمام گرفتاری‌های بشر در این دنیا به دلیل فراموشی روز قیامت است، تصریح کرد: طوری در دنیا باید عمل نمائیم که در قیامت حسرت از دست دادن فرصت‌ها را نخوریم.

خطیب جمعه پارس آباد بیان کرد: ریشه تمام مفاسد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ما در فاصله گرفتن از اهل بیت(علیهم السلام) است و  اگر به اهل بیت(علیهم السلام) چنگ بزنیم هیچ قدرتی توان ایستادگی در مقابل ما را نخواهد داشت.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false