×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آموزش پیشگیری از ویروس کرونا همگانی شده است

استاندار اردبیل گفت: آموزش پیشکیری از انتقال ویروس کرونا در استان اردبیل اعم از روستاها، شهرها و عشایر بصورت همگانی و فراگیر انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری مغان، اکبر بهنام جو در جریان بازدید از کارخانه تولید الکل طبی آذربایجان اظهار کرد: الحمداله مردم فهیم استان اردبیل با دستگاه های متولی خوب همکاری کرده و آموزش های پیشگیری را بخوبی اجرا می کنند.

وی با اشاره به اینکه مواد شوینده و ضد عفونی کننده از مرکز ارسال می شود گفت: علاوه بر آن در شهرک صنعتی اردبیل دو واحد تولید کننده مواد ضدعفونی و الکل طبی که اخیرا به منظور صادرات افتتاح شده اند که تا اطلاع ثانوی تمام تولیدات خود را در ظرف های ۲۰ لیتری، ۸۰۰گرمی و ۶۰۰ گرمی با قیمت تمام شده در اختیار مردم استان قرار دهند.

بهنام جو ادامه داد: این واحدها برای تامین و تهیه مواد گند زدایی و ضدعفونی امکان عمومی، خصوصی و ادارات و وسایل نقلیه عمومی همکاری خوبی انجام می دهند و با هماهنگی صنعت معدن و تجارت قرار شد در مرکز شهر با نظارت این سازمان مواد ضدعفونی کننده در اختیار شهروندان قرار گیرد.

استاندار اردبیل افزود: چند واحد در داخل استان برای تولید ماسک با تیراژ بسیار بالا اقدام کرده اند که در اختیار داروخانه ها با قیمت تمام شده قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه این اقدامات تا ریشه کنی کامل ویروس کورونا ادامه می یابد گفت: همکاری مردم با مسوولان و ارایه آموزش های لازم و اساسی می تواند از استرس و فشار موجود بین خانواده بکاهد.


بیشتر بخوانید: توزیع لوازم ضدعفونی و ماسک از شنبه در استان اردبیل


استاندار اردبیل ضمن تقدیر از پرسنل بیمارستان ها از جمله پرستاران و پزشکان استان، اظهار کرد: امروز پرستاران زحمتکش و تیم مجرب پزشکی در بیمارستان ها در خدمت مقدم دفاع از جان مردم قرار گرفته اند و تمام تلاش خودشان را برای نجات مردم از این ویروس انجام می دهند.

وی افزود:بیمارستان های استان اردبیل بصورت شبانه روزی افراد مشکوک به کورونا را پذیرش می کنند و بعد از تست اولیه و پزشکی افرادی که آزمایش آنها مثبت اعلام شده را تحت نظر قرار داده تا بهبودی کامل و پیشگیری از انتشار این ویروس، مبتلایان در قرنطینه محافظت می شوند.

اکبر بهنام جو همچنین افزود: با فرمانداران، بخشداران و دهیاران در رابطه با ارایه آموزش های لازم در روستاها ، شهرها و عشایر هماهنگی لازم انجام شده است و در صورت نیاز برای گندزدایی و ضدعفونی مناطق مورد نیاز اقدام خواهد شد.

استاندار اردبیل در پایان از مقاومت و همکاری مردم استان تقدیر کرد و گفت: مردم عزیز استان نهایت همکاری را با متولیان انجام می دهند و درخواست می شود از حضور در میهمانی های و تجمع های غیر ضروری اجتناب کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false