×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
سفر وزیر ورزش و جوانان به پارس آباد / سفر استانی وزیر ورزش

سفر وزیر ورزش و جوانان به پارس آباد / سفر استانی وزیر ورزش

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین، طبق خبرهای رسیده سفر وزیر ورزش و جوانان به پارس آباد جهت افتتاح خوابگاه ورزشکاران، افتتاح سالن های ورزشی ووشو، تنیس روی میز و همچنین سالن ورزشی جانبازان در مجموعه ورزشی سردار شهید علائی، کلنگ سالن ۵ هزار نفری مجموعه ورزشی شهدا واقع در روبروی پارک سبد شهرستان در روز شنبه خواهد بود.

گفتنی است مسعود سلطانی فر جهت افتتاح چندین پروژه ورزشی و تماشای بازی تیم های ملی والیبال ایران و پرتغال از هفته چهارم مسابقات لیگ ملت های جهان ۲۰۱۹ میلادی عصر روز جمعه ساعت ۱۶:۳۰ به استان اردبیل سفر می کند.

وزیر ورزش و جوانان جمعه از استادیوم ۲۰ هزار نفری علی دایی بازدید ، سالن ۱۲ بهمن را افتتاح ، از پیست اسکیت اردبیل بازدید و بازی تیم ملی والیبال ایران و پرتغال را نزدیک تماشا کرده بعد از آن و به سرعین خواهد رفت.

روز دوم سفر استانی وزیر ورزش و جوانان در استان اردبیل

وی در روز دوم سفر خود به گرمی رفته و سالن سه هزار نفری این شهرستان را افتتاح می کند و بعد از آن به شهرستان پارس آباد سفر کرده و ضمن افتتاح خوابگاه ورزشکاران ، افتتاح سالن های ورزشی ووشو ، تنیس روی میز و همچنین سالن ورزشی جانبازان در مجموعه ورزشی سردار شهید علائی ، کلنگ سالن ۵ هزار نفری مجموعه ورزشی شهدا واقع در روبروی پارک سبد این شهرستان را به زمین خواهد زد.

مسعود سلطانی فر همچنین قرار است ضمن بازدید از روند اجرایی پروژه های تالار وزنه برداری و چمن زمین ورزشی شهید کلانتری پارس آباد در جمعه مسئولان شهرستانی و استانی سخنرانی کند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه قرار  است به شهرستان مشکین شهر سفری داشته و از آنجا استان اردبیل را به مقصد تبریز و استان آذربایجان شرقی ترک کند.

 

انتهای خبر/

کد خبر : ۴۵۹۴۸۶۰

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false