×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
فرماندار پارس‌آباد خبرداد سرمایه‌گذاری ۱۵۷ میلیارد تومانی در ۶ طرح عظیم

فرماندار پارس‌آباد با اشاره به سرمایه‌گذاری ۱۵۷ میلیارد تومانی در پروژه‌های عمرانی این شهرستان، گفت: ۶ پروژه عظیم عمرانی و توسعه کشاورزی در شهرستان در دست اجراست.

مهدی احمدی عصر امروز در نشست با جمعی از مسئولان در پارس‌آباد اظهار کرد: یکی از بزرگترین پروژه‌های بخش کشاورزی تبدیل دشت فتحعلی از سیستم تولید محصولات دیم به آبی است که در قالب یک طرح ملی منسجم اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه ۶ پروژه با سرمایه‌گذاری ۱۵۷ میلیارد تومانی در اردبیل در حال اجراست، تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل شبکه فرعی دشت فتحعلی، لایروبی دریاچه شهرک آیت‌الله غفاری، مرکز تحقیقات کشاورزی، تکمیل مسکن مهر به تعداد یک‌هزار و ۶۰۰ واحد، بیمارستان پارس‌آباد و شبکه فرعی آبیاری فتحعلی و دره‌رود است که عملیات واگذاری آنها انجام می‌شود.

فرماندار پارس‌آباد گفت: اجرای سیستم آبیاری مدرن شامل بارانی، ‌قطره‌ای و تیوب در اراضی پایین ‌دست سد ارس فعالیت‌ها در حال انجام است.

احمدی افزود: با این واگذاری به جامعه عشایری امکان افزایش تولید فراهم آمده و تا دو ماه آینده نیز ۳ هزار و ۴۰۰ هکتار از اراضی دشت فتحعلی با آبیاری مدرن به شرایط اجرایی مناسب و مطلوب می‌رسد.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های مسئولان دولت یازدهم طرح‌های بخش کشاورزی در شمال اردبیل با سرعت بیشتری در حال انجام است، بیان کرد: ۶۲ هزار هکتار پایاب سد خدا آفرین، ۶ هزار و ۲۰۰ هکتار شبکه فرعی در شرق دره‌رود، ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار دشت فتحعلی و همچنین یک‌هزار هکتار پمپاژ خلیل‌لو در شمال استان در حال اجراست.

فرماندار پارس‌آباد اضافه کرد:‌ با به ثمر نشستن این طرح‌ها، انقلاب بزرگی را در بخش‌های کشاورزی استان اردبیل شاهد خواهیم بود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false