×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نماز عید فطر صحنه نمایش اتحاد و انسجام مسلمانان است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه پارس‌آباد گفت: عید سعید فطر صحنه نمایش اتحاد و انسجام مردم مسلمان دنیا بوده که با همدلی و تجمع خود برای ادای نماز عید سعید فطر به تمامی زورگویان و زیادی‌خواهان اقتدار و ایستادگی خود را نشان می‌دهند.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته پارس‌آباد اظهار داشت: با توافق هسته‌ای حقانیت جمهوری اسلامی ایران در دنیا به اثبات رسیده و در کنار آن حقوق هسته‌ای کشورمان در دنیا به رسمیت شناخته شده و پروژه ایران‌هراسی در جهان کمرنگ شده است.

وی با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر گفت: این ماه فرصتی مناسب برای برداشتن توشه آخرت توسط انسان‌ها بوده که با همه خیر و برکتش به پایان رسید و مومنانی که توانستند در این ماه به اعمال خیر خود اضافه کنند جایگاهی ارزشمند در نزد خدای متعال دارند.

رشادی با بیان اینکه انسان‌ها با اعمال نیک خود برای آخرت ذخیره جمع می‌کنند، افزود: عید سعید فطر صحنه نمایش اتحاد و انسجام مردم مسلمان دنیا بوده که با همدلی و تجمع خود برای ادای نماز عید سعید فطر به تمامی زورگویان و زیادی‌خواهان اقتدار و ایستادگی خود را نشان می‌دهند.

امام جمعه پارس‌آباد اجتماع واحد در یک مکان را برای ادای نماز عید فطر بیانگر اتحاد، انسجام و همدلی مسلمانان به جهانیان دانست و بیان کرد: نماز عید فطر امسال در مصلای امام خمینی(ره) پارس‌آباد برگزار می‌شود که از اهالی روزه‌دار و متدین شهرستان می‌خواهیم حضوری منسجم در برپایی این نمار داشته باشند.

وی اجتماع مسلمانان را در نماز عید فطر مایه یک لذت و غرور ملی و مذهبی برشمرد و تصریح کرد: اقدام به برپایی اجتماعاتی برای نماز عید فطر در مساجد محلات مختلف کار درستی نبوده و باید با اتحاد و همدلی در مکانی واحد نماز عید فطر اقامه شود تا این اتحاد و انسجام به جهانیان به نمایش گذاشته شده و قدرت‌های استکباری بدانند که قدرت نفوذ به چنین صف‌های منسجم و متحد را ندارند.

خطیب جمعه پارس‌آباد با انتقاد از عملکرد صدا و سیمای مرکز اردبیل در  پوشش خبری این شهرستان گفت: نباید صدا و سیما در این زمینه تبعیضی بین شهرستان‌های مختلف قائل شود و اخبار این شهرستان را پوشش ندهد که اگر در این زمینه اقدام لازم انجام نشود مراتب را به صدا  و سیمای کشور گزارش داده و لازم باشد اقدام به راه‌اندازی صدا و سیمای مستقل می‌کنیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false