×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
حرم مطهر امام (ره) مملو از جمعیت دوستدارن آیت الله هاشمی رفسنجانی

هم اکنون در حرم مطهر جمعیت بسیاری حضور دارند و داخل حرم نیز به صورت کامل از حضور مردم پر شده است و تردد به داخل حرم به کندی صورت می گیرد و هر لحظه نیز به تعداد دوستداران آیت الله هاشمی رفسنجانی جهت شرکت در مراسم تدفین افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان از حرم مطهر امام خمینی (ره)، مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی از ساعت ۸ و نیم در دانشگاه تهران آغاز شد و در ساعت ۱۰ صبح با حضور مقام معظم رهبری و اقامه نماز بر پیکر ایشان ادامه یافت.
اکنون نیز پیکر مطهر آیت الله هاشمی رفسنجانی از چهارراه کالج به سمت خیابان حافظ و از آنجا نیز به سمت حرم مطهر امام خمینی توسط مسئولان نظام و مردم در حال تشییع است. هم اکنون نیز اتوبوس هایی که از قبل برای جابجایی مردم تعبیه شده بود در حال سوار کردن مردم و آمدن به سوی مرقد مطهر امام خمینی می باشند.


بسیاری از مردم اعم از پیر و جوان با حضورشان در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی نشان دادند که همواره پشتوانه انقلاب و ولایت‌فقیه هستند.
گفتنی است، آیت الله هاشمی رفسنجانی فردی مؤثر در شکل گیری جامعه مبارز در زمان انقلاب بود. وی اولین رییس قوه مقننه بود و بعد از شهادت دکتر چمران نماینده ایران در شورای دفاع شد. مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در قوه مجریه و در دوران بعد از جنگ دوره آبادانی و سازندگی کشور را دست گرفت و به همین دلیل وی را سردار سازندگی می نامند. تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام از ایده‌های ایشان بود که به مدت ۲۷ سال ریاست آن را بر عهده داشت. نام ایشان به دلیل دغدغه هایی که در خصوص سازندگی و آبادانی ایران اسلامی داشتند همواره با نام ایران اسلامی و جمهوری اسلامی گره خورده است.
هم اکنون در حرم مطهر جمعیت بسیاری حضور دارند و داخل خود حرم نیز به صورت کامل از حضور مردم پر شده است و تردد به داخل حرم به کندی صورت می گیرد و هر لحظه نیز به تعداد دوستداران آیت الله هاشمی رفسنجانی جهت شرکت در مراسم تدفین افزوده می شود.

انتهای پیام/

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false