×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
ازدحام دوستداران آیت الله هاشمی رفسنجانی در درهای ورودی حرم مطهر امام (ره)

قبل از شروع رسمی مراسم خاکسپاری آیت الله هاشمی رفسنجانی؛ یار دیرین انقلاب و تکیه گاه محکم امام و رهبری تمامی درهای ورودی صحن مطهر امام (ره) با مشکل تردد مردم مواجه است.

به گزارش مغان دشت، ساعت ۱۲:۱۲ دقیقه امروز سه شنبه ۲۱ دی ماه است. هنوز پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی به مرقد مطهر نرسیده است و آوای قرائت قرآن کریم از بلندگوهای حرم مطهر در حال پخش است. قبل از آغاز رسمی مراسم تمامی درب های ورودی صحن حرم امام (ره) مملو از جمعیت است به نحوی که امکان تردد مردم از درب های گوناگون حرم به سختی انجام می شود، به همین جهت بسیاری از مردم در صحن های بیرونی حرم در انتظار اغاز رسمی مراسم نشسته اند و صدای بلندگوهای صحن در حیاط های گوناگون حرم پخش می شود.
بنابراین گزارش، امروز بسیاری از مردم از سایر استان ها و شهرستان های کشور برای حضور در مراسم خاکسپاری آیت الله هاشمی رفسنجانی خود را به مرقد امام (ره) در تهران رسانده اند. در میان جمعیت افرادی از استانهای اصفهان، کرمان، ساری، شیراز، گیلان، مازندران و حتی استانهای دورتر همچون آذربایجان در حرم مطهر حضور دارند.گروه های مختلفی از اورژانس، امداد و نجات، راهنمایی و رانندگی، آتش نشانی و سایر ارگان های خدماتی و پشتیبانی برای خدمت رسانی به مردم در حرم مطهر در صحن های مختلف حضور دارند.
این گزارش می افزاید: روز گذشته نیز جمعی از شخصیت های نظام و گروه های مختلف از مردم با حضور در حسینیه جماران با پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی وداع کردند و در فضایی پر از اندوه و غم بار دیگر جماران خاطراتی از انقلاب را با حضور بزرگمردانی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی ثبت کرد.
امروز دلهای ملت ایران لبریز از غم و اندوه و به فکر آینده کشور بدون حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی است اما همچنان نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی ادامه دارد و راه امام و یاران باوفایش همچون گذشته پررهرو باقی خواهد ماند. امروز هر زبان و هر دلی در حرم مطهر تمامی خدمات و زحمات مرد صبور روزهای سخت انقلاب را به یاد دارد و آیت الله هاشمی رفسنجانی را مرد عقلانیت، سیاست، دوراندیشی، حلم و بردباری در ذهن ها به ثبت می رسانند. تاریخ هیچگاه تلاش مردان بزرگ نظام شکوهمند اسلامی را از خاطر نخواهد برد. آیت الله هاشمی رفسنجانی از شروع نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) در همیشه و همه صحنه ها به عنوان مردی بی همتا با تمام نیرو در کنار امام و رهبری بودند و تا آخرین لحظه و دقایق عمر خود ولایتمداری خود را به اثبات رساندند. آیت الله هاشمی رفسنجانی قبل از پیروزی انقلاب با تحمل زندان ها و شکنجه های طاقت فرسا از هیچ تلاشی در راه پیروزی انقلاب کوتاهی نکردند و وفاداری خود را در هر برهه از فراز و نشیب های انقلاب از جان و دل اثبات کردند.

پایان پیام/

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false