×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
نخستین شعبه استانی خانه احزاب کشور در زنجان راه اندازی شد

نخستین شعبه استانی خانه احزاب کشور در استان زنجان با حضور جریان ها و احزاب سیاسی مختلف راه اندازی شد.

به گزارش مغان دشت به نقل از ایرنا، مراسم آغاز به کار خانه احزاب استان زنجان شامگاه چهارشنبه با حضور نمایندگان ۳۶ حزب و تشکل سیاسی و رئیس خانه احزاب کشور در استانداری زنجان برگزار شد.
در این مراسم ۲۱ نفر از نمایندگان احزاب و جریان های سیاسی حضور یافته بودند که پس از تشکیل فراکسیون های فکری در سه جریان سیاسی اصلاح طلبی، اصولگرایی و اعتدالیون و مستقل ها، انتخابات هیات مدیره آن برگزار شد.
در این انتخابات از سوی فراکسیون اصلاح طلبان، سلطانعلی رفیعی، فریدون خادم، حسن کریمیان و رضا قاسمپور به عنوان نمایندگان و احمد صاحب ناسی به عنوان بازرس انتخاب شدند.
گزینه های اصولگرایان برای نمایندگان خود نقی مجتهدی، اکبر عباسی، علی اسماعیلی و حسین خیبرشکن می شد و نام روح الله صمدی به عنوان بازرس مطرح شد.
در گروه مستقلان و اعتدال گرایان مسعود اطاعتی، یوسف اصونلو، عباس قنبری و محمد علی مسلمی قرار داشتند و محمد باقر اکبرپور به عنوان بازرس مطرح شد.
پس از برگزاری انتخابات ۹ نفر اصلی اعضای دفتر خانه احزاب استان زنجان به ترتیب آرا و با حضور رئیس و بازرس خانه احزاب کشور در مجمع عمومی، مسعود اطاعتی با ۱۷ رای، فریدون خادم ۱۷، عباس قنبری ۱۳، حسن کریمیان ۱۲، سلطان علی رفیعی ۱۱، محمدعلی مسلمی ۱۰، رضا قاسمپور ۸، علی اسماعیلی ۸ و اکبر عباسی ۷ رای انتخاب شدند.
اعضای علی البدل که حق شرکت در جلسه ها را دارند اما حق رای ندارند و در هر زمان که اعضای اصلی نبودند، می توانند رای بدهند و جایگزین عضو غایب باشند شامل تقی مجتهدی با ۷ رای، حسین خیبرشکن هفت رای و یوسف اصانلو با پنج رای می شود.
برابر آئین نامه و اساسنامه ابلاغی خانه احزاب بازرس اصلی احمد صاحب ناسی با ۱۴ رای و محمدباقر اکبرپور با سه رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.
۳۰۰۱/۶۰۸۵

انتهای پیام /*

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false