×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
حضور گسترده مردم پارس آباد مغان در پای صندوق های اخذ رای

مردم پاس آباد مغان امروز و از دقایق ابتدایی صبح بار دیگر با حضور پرشور خود پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات رقم زدن حماسه‌ای ماندگار را نوید بخش هستند.

به گزارش مغان دشت، اخذ آرای انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها در حالی از ساعت ۸ صبح امروز در سراسر کشور  آغاز شد که مردم شهرستان مرزی پارس آباد مغان از نخستین دقایق آغاز انتخابات با نشاط به پای صندوقهای رای آمده اند تا ۲۹ اردیبهشت را به یک روز بزرگ و به یاد ماندنی تبدیل کنند.

در شعب‌های مختلف اخذ رأی افراد زیادی در صف صندوق رأی ایستاده‌اند و هر لحظه نیز بر انبوه این جمعیت که می‌خواهند در سرنوشت خود سهیم باشند افزوده می‌شود و این نشان از حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات این دوره را دارد.

حضور پرشور رأی اولی‌ها در پای صندوق‌های رأی به چشم می‌خورد که با اشتیاق آمده‌اند تا خود را در این حماسه بزرگ و حمایت از عزت و استقلال کشور خود سهیم بدانند.

برابر آمار سرشماری سال ۹۵  از کل جمعیت ۲۰۰ هزار نفری شهرستان پارس آباد بیش از ۱۲۶ هزار نفر واجد شرایط رای بوده که در بین آن‌ها حدود ۵ هزار نفر رای اولی وجود دارد که می‌توانند در پای صندوق‌های رای حاضر شده و رای دهند.

براساس تصمیم هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر در این شهرستان ۲۳۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات درنظر گرفته شده است که از این تعداد  ۸۲ شعبه  شهری  و ۱۴۸ شعبه روستایی است.

بیش از ۵ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و پشتیبانی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در شهرستان پارس آباد را بر عهده دارند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false