×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
امام جمعه ونماینده ولی فقیه جدید شهرستان خلخال معرفی شد

با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، حجت الاسلام شیخ کریم اسدی با حکم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اردبیل به عنوان نماینده ولی فقیه وامام جمعه در خلخال معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری مغان به نقل از فارس، پیش از ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، امام جمعه شهرستان خلخال با حکم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اردبیل در خلخال معرفی شد.
آیت الله سید حسن عاملی در جمع  مدیران و مسؤولان شورای اداری شهرستان خلخال، رسیدگی به مشکلات مردم، بیان خواسته های آنان  و پیگیری آن را از وظایف اصلی ائمه جمعه برشمرد واظهار کرد: اگر دولتی ها در ستاد و در صف هستند و بیشتر مشکلات را می بینند، ائمه جمعه باید در اردوگاه مردم باشند.
وی خواستار فعالیت امامان جمعه در تربیت نسل سالم اخلاقی و ایجاد فضای سالم تربیتی شد و افزود: ائمه جمعه باید در مسیر جریان سازی فرهنگی برای حفظ نظام و انقلاب باشند؛ زیرا اصلی ترین مطالبه امروز مردم جامعه، مطالبه فضای سالم فرهنگی و تربیتی است.
وی همدلی و اتحاد را عامل اصلی موفقیت در جامعه عنوان کرد و گفت: دولت هایی که در خط ولایت حرکت کرده اند همیشه موفق بوده اند.
امام جمعه اردبیل با تأکید بر لزوم خدمت صادقانه مسئولان فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی، بیان کرد: کمتر پیش می آید که ده ها شبکه ماهواره ای علیه یک کشور سخن بگویند و اگر اکنون بیش از ۱۶۰ شبکه ماهواره ای به تخریب این کشور اسلامی می پردازند به این دلیل است که ایران اسلامی حرف برای گفتن دارد و چون در مسیر ولایت بوده یک  تنه در مقابل تمام جهان ایستاده است؛ پس بهترین مسیر، مسیر ولایت و تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری است.
وی ضمن قدردانی از اقدامات سپاه پاسداران بیان کرد: اقدام سپاه پاسداران یک پیام برای دشمنان داشت؛ این که ایران اسلامی برای امنیت خود از کسی اجازه نمی گیرد.
وی با اشاره به ذخائر ارزشمند شهرستان خلخال گفت: روزگار از تولد شخصیتی چون آیت الله یکتایی که زحمات زیادی را در مسیر انقلاب و تربیت نسل سالم کشیدند، عقیم است.
عاملی ضمن سپاس از زحمات شیخ حکمت الله رمضانی امام جمعه اهل تسنن و امامان جمعه موقت خلخال با اشاره به هزینه های اضافی برخی مراسمات گفت: الحمدالله در استان اردبیل مؤسساتی فعالیت دارند که نیاز ایتام، نیازمندان، بیماران سرطانی و صعب العلاج را به نوعی و تاحدی حل می کنند، اما من از مردم خلخال می خواهم در این امر خیر با امام جمعه همراه و همگام شوند.
امام جمعه اردبیل سنگر نماز جمعه را مدرسه توصیف کرد و ضمن سفارش بر لزوم حفظ انسجام و وحدت در شهرستان، به استفاده از ظرفیت ائمه جمعه برای توسعه و پیشبرد اهداف منطقه تأکید کرد.
در این مراسم با حکم شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل، حجت الاسلام شیخ کریم اسدی به مدت سه سال به عنوان امام جمعه جدید خلخال معرفی شد و از زحمات حجت‌ الاسلام امیر رشتبری امام جمعه سابق خلخال و امام جمعه جدید شهرستان آذرشهر قدردانی به عمل آمد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false