×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
امام جمعه شهرستان پارس آباد عنوان کردند شهروندان پارس‌آبادی از عدم افتتاح بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی گله مندند

خطبه های نماز جمعه پارس آباد – حجت الاسلام سعید رشادی / ۱۳۹۷/۰۷/۲۰

 به گزارش پایگاه خبری مغان به نقل از فارس، حجت الاسلام سعید رشادی امام جمعه شهرستان پارس آباد در خطبه های نماز جمعه پارس آباد استقامت و پایداری را یکی از درس های کربلا معرفی کرد.

ایشان اظهار داشتند : دولت برای مقاوم سازی مسکن با وام های کم بهره حمایت می کند و امیدواریم مردم نسبت به مقاوم سازی خانه هایشان اقدام کنند و همچنین کشاورزان مزارع خود را بیمه کنند تا اگر شاهد بلایای طبیعی باشیم خسارت کمتر شود.

امام جمعه شهرستان پارس آباد در خصوص ۲۰ مهر روز بزرگداشت حافظ شیرازی گفت: حافظ بزرگ مرد شاعر ایرانی که با اشعارش در دنیا مشهور است و اشعارش به چندین زبان مختلف در دنیا ترجمه شده و افتخاری برای پارسی زبانان است.

رشادی در نماز جمعه پارس آباد با اشاره به ۲۴ مهر ماه آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان بیان کرد: اولیاء و مربیان در مدارس اگر دست به دست هم و متحد و منسجم عمل کنند، هیچگونه مشکلی در مدارس ایجاد نخواهد شد و در این خصوص می بایست اولیای دانش آموزان به صورت خودجوش به مدارس دولتی کمک نمایند.

وی به فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش نیز اشاره کرد و گفت: باید در تقسیم بودجه ورزش کشور عادلانه عمل شود و شنیدن اخباری در این خصوص که بیش از نصف بودجه یک ورزش به یک یا چند مربی خارجی اختصاص داده می شود، ناراحت کننده است.

خطیب نماز جمعه پارس آباد افزود: سالن های ورزشی با مخارج بیت المال احداث شده و باید بصورت رایگان یا شرایط خاص و بسیار مناسب در اختیار جوانان گذاشته شود و در این راستا نباید به بهانه های واهی ورزش عمومی در مدارس و دانشگاه ها تعطیل شود.

وی گفت: بیمارستان جدیدالاحداث شهرستان پارس آباد با وجود تکمیل ساختمان و وعده های داده شده افتتاح نمی شود و این موضوع باعث گلایه های بسیاری شده است.

رشادی ادامه داد: طبق هماهنگی فرماندار شهرستان با مسئولان استانی و صدا و سیما رادیوی پارس آباد با تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار در منطقه راه اندازی خواهد شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false