×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
واگذاری کشت‌ و صنعت مغان به حالت تعلیق در آمد

واگذاری کشت‌ و صنعت مغان :

به گزارش پایگاه خبری مغان به نقل از مهر، سیدناصر عتباتی در حاشیه جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال و اراضی ملی و منابع طبیعی اردبیل اضافه کرد : در راستای فروش و واگذاری کشت‌ و صنعت مغان مجموعه قضایی و نهادی اجرایی ذیربط ورود جدی داشتند و کم و بیش در جریان ارزیابی ها و کارشناسی و وضعیت املاک قرار داشتیم.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی تاکیدی جدی بر حمایت از واگذاری قانونی این شرکت مهم شمال استان با مدنظر قرار دادن مصالح و منافع عموم مردم منطقه داشت، تصریح کرد:

بحث رعایت مقررات قانونی نیز در این امر مهم بود و دستگاه قضا در این بخش حفظ حقوق عامه و حقوق بیت المال را نیز در صدر قرار داد.

عزم جدی برای واگذاری به همان شرکت برنده بود :

دادستان اردبیل با اشاره به جلسه مسئولان قضایی استان با رئیس سازمان خصوصی سازی افزود:

با واکاوی جزئیات این واگذاری مشخص شد که واگذاری از سوی سازمان خصوصی سازی تمام شده اما با پیگیری هایی که رئیس مجموعه قضایی استان اردبیل از طریق وزیر دادگستری به عنوان یکی از اعضای هیئت واگذاری انجام شد عزم جدی برای واگذاری به همان شرکت برنده بود.

وی ادامه داد: دوم مهرماه متوجه شدیم که طی جلسه ای امضای قرارداد و اعلام واگذاری انجام شده و شرکت برنده قرار است این مجموعه را بدون توجه به ملاحظات و دغدغه های مسئولان استان اردبیل تحویل بگیرد.

عتباتی یادآور شد: در نهایت با مشاهده جدیت این واگذاری برغم اینکه ما نیز ایرادات اساسی نسبت به اهلیت مالی و اهلیت فنی شرکت برنده داشتیم.
با جدیت تمام از سوی مجموعه استانداری و نمایندگان مجلس نامه ای را به دادستان کل کشور ارسال کردیم. و با دستور مستقیم ایشان و ورود نهادهای اجرایی در حال حاضر بحث واگذاری معلق شده و تا زمانی که کلیه جوانب امر سنجیده نشود این حالت تداوم خواهد داشت.

وی بیان داشت: در روزهای آینده اسناد و مدارکی که به دست ما رسیده است را در اختیار سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد قرار می دهیم و با هدف واگذاری کشت‌ و صنعت مغان از مسیر صحیح و قانونی با رعایت حقوق عامه و حفظ منافع عامه و استان وارد عمل می شویم.

دادستان اردبیل با بیان اینکه واگذاری کشت‌ و صنعت مغان به عنوان یکی از موضوعات مهم استان است که با جدیت تمام این واگذاری به پیش می رود، متذکر شد:

باید این واگذاری در معنای واقعی به بخش خصوصی قابلیت دار و اهلیت دار هم از نظر مالی و هم مدیریتی و اجرایی انجام شود.

رژه ادوات و ماشین آلات کشت وصنعت مغان

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false