×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
کشف قاچاق سوخت در اردبیل به ارزش ۱.۲ میلیارد ریال در اردبیل

کشف قاچاق سوخت در اردبیل 

به گزارش پایگاه خبری مغان به نقل از فارس ، سردار حسین عبدی عصر امروز در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اردبیل، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از مهم‌ترین برنامه‌های نیروی انتظامی بوده و با جدیت تمام کنترل می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اردبیل، خبر داد: ۳۰هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال در اردبیل کشف و ضبط شد.

وی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی و به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر دپوی مقادیر زیادی سوخت قاچاق در یک واحد کارواش در محور اردبیل به سرچم  ماموران انتظامی با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از صحت گزارش دریافتی اطمینان حاصل کردند.

عبدی تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های انجام شده با مقامات قضائی، ماموران در قالب گشت انتظامی در بازرسی از محل مذکور ۳۰ هزار لیتر نفت که در دو دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت نیسان تانکر‌دار ذخیره‌سازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰میلیون ریالی این حموله، گفت: محموله مکشوفه با هدف قاچاق به کشورهای همسایه دپو شده بود و در این‌رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false