×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
رهبرانقلاب اسلامی با اعضای کنگره بزرگداشت شهدای استان قزوین دیدار کردند

رهبرانقلاب اسلامی در دیدار با اعضای کنگره بزرگداشت شهدای استان قزوین 

رهبرانقلاب اسلامی، اگر پیام شهدا را درست بشنویم گرایش به شرق و غرب از بین ما می برد.

به گزارش پایگاه خبری مغان، بیانات رهبرانقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره ی شهدای استان قزوین که در تاریخ ۱۴ آبان ۹۷ برگزار شده بود، صبح امروز (یکشنبه ۲۰ آبان) در محل این همایش در قزوین منتشر شد.

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار با اشاره به موقعیت جغرافیایی، تاریخی و فرهنگی قزوین گفتند: بزرگان، علما و شهدای برجسته ی قزوین و سوابق این استان در آزمون بزرگ دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مایه ی افتخار است.

رهبرانقلاب اسلامی، شهدا را مایه ی رونق حیات معنوی در کشور و حفظ حرکت به سمت اهداف آرمان ها دانستند و افزودند: شهید در دوران زندگی با تن و جان خود در خدمت اسلام است و پس از شهادت با ایجاد فضای معنوی به جامعه ی اسلامی خدمت می کند.

رهبرانقلاب اسلامی صدای شهیدان را تأثیر گرفته از خداوند متعال خواندند و خاطرنشان کردند:بزرگداشت شهیدان، این صدای بیدارگر و هوشیارکننده را به گوش همه می رساند و دل ها را منقلب می کند، و بر همین اساس اگر روحیه ی جهاد و شهادت گسترش یابد، گرایش به شرق و غرب، و کفر و الحاد رخت برخواهد بست.

حضرت آیت الله خامنه ای با انتقاد از کسانی که درصددند یاد شهدا را به فراموشی بسپارند و یا در عظمت کار بزرگ شهیدان خدشه وارد کنند، گفتند:اگرچه ۳۰ سال از پایان دوران دفاع مقدس می گذرد اما یاد شهیدان نه تنها فراموش نخواهد شد بلکه روزبه روز در جامعه زنده تر می شود، چراکه شهدا الگو و اسوه هستند.

رهبرانقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم استفاده ی حداکثری از یاد شهیدان و انجام کار هنرمندانه و دقیق در مورد آنان، افزودند:گاهی برخی افراد در بیان آثار شهدا مبالغه می کنند درحالی که شهیدان از جان و آرزوهای خود برای خدا گذشتند و عملشان آن قدر مهم، عظیم و باشکوه است که نیازی به اغراق ندارد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false