×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
استاندار اردبیل مشکلات اقتصادی استان را در نشست با وزرای کشور و اقتصاد و دارایی تشریح کرد

استاندار اردبیل در نشست با وزرای کشور و اقتصاد و دارایی: 

استاندار اردبیل در دیدار با وزیر اقتصاد و دارائی خواستار شد: در موضوع واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان با دقت و حساسیت اقدام شود و منافع مردم عزیز منطقه و صرفه و صلاح استان و نظام را لحاظ نمایند.

به گزارش پایگاه خبری مغان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، فرزاد قلندری گفت: در نشست استانداران با وزیر کشور که وزیران اقتصاد و دارائی، راه و شهرسازی و کار، تعاون و رفاه و رئیس کل بانک مرکزی هم حضور داشتند، استاندار اردبیل ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اقتصادی استان، بر لزوم توجه بیشتر و حمایت لازم از سرمایه گذاران و تولید کنندگان در این استان تاکید کرد. و از وزیر اقتصاد و دارائی خواست تا در موضوع واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان با دقت و حساسیت اقدام شود و منافع مردم عزیز منطقه و صرفه و صلاح استان و نظام را لحاظ نمایند.

مشاور استاندار اردبیل در بخش دیگر سخنانش با اشاره به دیدار و گفتگوی استاندار اردبیل با فرمانده جدید قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ، افزود: در این جلسه در خصوص مشارکت قرارگاه در احداث بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی اردبیل ، شبکه اراضی پایاب سد گیوی، مشارکت در توسعه شبکه بزرگراهی استان و وضعیت پیشرفت فیزیکی و نیروی انسانی نیروگاه سیگل ترکیبی مذاکره و مقرر شد ظرف یک ماه آتی هیئتی کارشناسی از قرارگاه جهت بررسی اولیه در استان حضور یافته و در اولین فرصت فرمانده قرارگاه به اردبیل سفر نمایند.

قلندری دیدار با وزیر راه و شهرسازی و معاونین وی و رایزنی جهت پیشنهاد افزایش بودجه حوزه راه استان در لایحه بودجه سال ۹۸ را از دیگر اقدامات استاندار در ماموریت هفته اخیر اعلام و از قول مساعد وزیر جهت عدم کاهش اعتبارات تخصیصی به استان اردبیل خبر داد.

شرکت در جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان، جلسه با چند گروه سرمایه گذاری بخش خصوصی، مذاکره با معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان امور اراضی کشور در خصوص مشکلات مالکیت شهروندان مغان در برخی از اراضی مستثنیات و دیدار با مدیرعامل شرکت هواپیمایی هما و مذاکره  و دیداربا مدیرکل ارزی بانک مرکزی درخصوص حل مشکلات ارزی سرمایه گذاران استان از دیگر برنامه های استاندار اردبیل در ماموریت این هفته در تهران بود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false